اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فارس تاکید کرد

مهار تحرکات ضد اجتماعی و امنیتی

فرمانده نیروی انتظامی فارس بر مهار هرگونه تحرک ضد اجتماعی و امنیتی در روز‌های پیش‌رو و نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، تاکید کرد.

مهار تحرکات ضد اجتماعی و امنیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی فارس بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران در بیان اقدامات نیروی انتظامی برای تامین امنیت دو انتخابات پیش رو، اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بایدها و نبایدها در جلسه‌ای با روسای ستاد‌های انتخاباتی کاندیداها، گوشزد و درباره موارد گوناگون با این افراد مشورت شده‌است.

وی افزود: هرگونه تحرک ضد اجتماعی و امنیتی را با مشارکت مردم و فعالان حوزه‌های انتخاباتی مهار می‌کنیم و همچنین در این راه با سایر سازمان‌ها و نهادها همکاری‌های لازم را داریم.

سجادیان با اشاره به ایجاد کمیته‌ای در فرماندهی انتظامی فارس برای ایجاد ارتباط با ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، گفت: این کمیته برای برقراری رابطه با ستادهای انتخاباتی و بیان تذکرات لازم به آنها به وجود آمده‌است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در اشاره به برخی ممنوعیت‌ها در تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از جمله این ممنوعیت‌ها، راه‌اندازی کارناوال در سطح شهرها، استفاده از بلندگو، پاره یا محو کردن پوسترهای تبلیغاتی، تجمع در جلو ستادهای انتخاباتی، استفاده از افراد بدسابقه در ستادها است.

سجادیان با اشاره به لزوم رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی در تبلیغات، اذعان داشت: نباید هتک حرمت و تخریب رقیب وجود داشته باشد و در صورتی که به مرحله جرم آشکار برسد، برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی اگر قصد اجتماع در مکانی را دارند با پلیس هماهنگی داشته باشند و این محل‌ها باید برای تردد مردم مزاحمت ایجاد نکند تا بتوانیم امنیتشان را تأمین کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی فارس همچنین مسئولان و نفرات دوم ستادها در استان فارس را افراد موجه و قانون‌گرا دانست و تسلیم بودن در برابر قانون را شاخصه اسلامی، ملی، مذهبی و سیاسی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با وجود این افراد و رعایت قانون از جانب ستادهای انتخاباتی، مردم بیشترین مشارکت را با کمترین مشکل در دو انتخابات پیش‌رو خواهند داشت.

سجادیان با اشاره به اهمیت انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات نماد وحدت، عزت ملی، اقتدار، تجلی مردم‌سالاری و ابطال کننده ترفندهای دشمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو با مشارکت حداکثری در امنیت، ثبات و آرامش به صورت سالم و قانونی در فضای اخلاقی و مبتنی بر اصلح‌گزینی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 2448/ک30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول