اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

اعزام کاروان‌های پیاده به مرقد امام (ره) نماد قدردانی ملت است

امام جمعه بابل گفت: کاروان‌های پیاده اعزام به مرقد امام خمینی (ره) نماد قدردانی ملت است.

اعزام کاروان‌های پیاده به مرقد امام (ره) نماد قدردانی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جمع کاروان پیاده اعزامی به مرقد امام اظهار داشت: آنچه اسلام و قرآن را برای همیشه در جهان جاودان کرد حفاظت آنها توسط بزرگ‌مردان تاریخ بوده است.

وی افزود: امروز کاروان پیاده نه تنها از آرمان‌های امام و شهدا محافظت می‌کنند بلکه این حرکت هشداری برای جهانیان بوده تا قادر به تعبیر خواب غفلت خود علیه ملت بیدار ایران نشوند.

روحانی با اشاره به اینکه کاروان پیاده ما همان رزمندگان دیروز جبهه‌های دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان مخلص اسلام نشان دادند که هرگز صحنه را خالی نمی‌گذارند و همیشه پرچم پرافتخار حمایت از سرزمین خود را برافراشته و در هر شرایطی اجازه ورود نظامی و فرهنگی به دشمن نخواهند داد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: با وجود تبلیغات سوء فرهنگی نسبت به کشور و به ویژه جوانان امروز، دشمن چشم باز کند و ببیند که بیشتر افراد کاروان پیاده ما جوانانی هستند که حتی ممکن است امام را ندیده باشند، این جوانان آمدند تا به دشمن بگویند ما هم در کنار رهبر و ولایت هستیم.

این مسئول گفت: کاروان پیاده بابل از کاروان‌های بسیار باسابقه مازندران بوده که در تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری هر ساله باشکوه بیشتر اعزام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد این حرکت‌ها گامی موثر در تبیین اندیشه‌های امام راحل باشد. 

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول