اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

599 پروژه با زمان‌بندی انجام شده در زنجان افتتاح می‌شوند

استاندار زنجان از 599 پروژه زمان‌بندی انجام شده برای افتتاح خبر داد و گفت: اغلب این پروژه‌ها در مهلت قانونی عمر دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

599 پروژه با زمان‌بندی انجام شده در زنجان افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی چند پروژه گردشگری و تجاری در منطقه گاوازنگ زنجان با تبریک ایام اظهار داشت: استان زنجان در خرداد ماه شاهد بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و اقتصادی خواهد بود.

وی مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری را در این ایام 599 طرح اعلام کرد و افزود: این تعداد پروژه با اعتباری 4 هزار و 956 میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.

استاندار زنجان تعداد پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح را در استان زنجان 369 پروژه اعلام و اضافه کرد: 33 پروژه از این مجموع شهری و 243 پروژه هم روستایی است.

این مسئول میزان اعتبار هزینه شده در پروژه‌های عمرانی استان زنجان را 521 میلیارد تومان اعلام کرد که 11 میلیارد تومان آن در شهرها هزینه شده است.

رئوفی‌نژاد از افتتاح 93 پروژه اقتصادی و سرمایه‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها 3 هزار و 438 اشتغال ایجاد کرده است.

وی به کلنگ‌زنی چند واحد سرمایه‌گذاری در استان اشاره و تصریح کرد: چند پروژه دیگر از جمله پالایشگاه و منطقه ویژه اقتصادی زنجان هم به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: با افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند واحد دیگر، هیچ واحد طراحی شده که جذب استان شده‌اند باقی نمی‌ماند چراکه همه آنها تعیین تکلیف می‌شوند.

این مسئول از زمان‎بندی انجام شده برای افتتاح پروژه‌های آماده برای بهره‌برداری خبر داد و افزود: اغلب این پروژه‌ها در مهلت قانونی عمر دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

رئوفی‌نژاد طرح تهیه شده برای منطقه گاوازنگ زنجان را بی‎نظیر دانست و اضافه کرد: این مجموعه یک طرح هزار هکتاری را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تهیه طرح مورد نظر بسیار زمان‎بر بوده، ادامه داد: همه اقدامات برای انجام طرح تهیه شده برای منطقه گاوازنگ زنجان انجام شده به طوری که افراد نتوانند در آن دست برده و اجرای آن را با تعلل مواجه کنند.

استاندار زنجان عنوان کرد: بعد از انتخابات اقدامات لازم برای جابه‌جایی 40 درصد باقیمانده از مردم روستای گاوازنگ زنجان انجام می‌شود که طی چند سال اخیر همه مراقبت‌ها برای نهایی شدن آمار ساکنان آن انجام شده است.

رئوفی‌نژاد از تعریف 12 تا 14 طرح برای توسعه گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز امنیتی و نظارتی مورد نظر در منطقه تعریف و عملیاتی شده است.

وی به آشنایی خود از سال 87 با منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان اشاره کرد و متذکر شد: از آن تاریخ تاکنون کارهای کارشناسی مورد نیاز در منطقه انجام و امور مدیریت شده است تا به نقطه کنونی رسیده است.

استاندار زنجان طرح تهیه شده برای منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان را یکی از طرح‌های زیبا عنوان کرد و اذعان داشت: این طرح با همکاری همه ارگان‌ها تهیه و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/73004/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول