اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

راه‌اندازی 2 هنرستان نمونه دولتی در جیرفت

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی دو هنرستان نمونه دولتی در شهر جیرفت به عنوان نیاز ضروری منطقه آماده است.

راه‌اندازی 2 هنرستان نمونه دولتی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه در منطقه جنوب کرمان هنرستان نمونه دولتی وجود ندارد، اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی دو هنرستان نمونه دولتی در شهر جیرفت به عنوان نیاز ضروری منطقه آماده است.

وی از راه‌اندازی شعبه‌ای از پردیس فرهنگیان در این شهر خبر داد و افزود: هنرستان تربیت‌بدنی نیز در شهر جیرفت احداث می‌شود، اما برای ایجاد این سه هنرستان و با توجه به طرح‌های جدید آموزشی با کمبود فضا در این عرصه مواجه هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: در حوزه شهری با اجرای طرح‌های جدید آموزشی و همچنین استقرار پایه ششم ابتدایی با کمبود بسیار شدید فضای آموزشی مواجه هستیم.

محمدرضا فاریابی، رویکرد سیاست‌گذاران آموزش و پرورش را آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ذکر و عنوان کرد: اگر بتوانیم برای این آموزش‌ها فضاهای آموزشی را ایجاد کرده و آن را گسترش دهیم، گام بزرگی در این راستا برداشته‌ایم که یکی از راهکارهای آن تبدیل به احسن کردن اراضی که در اختیار این اداره قرار دارد، است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز ابراز داشت: در مسابقات قرآن و معارف اسلامی در مرحله استانی 19 نفر مقام اول، 11 نفر مقام دوم و 11 نفر مقام سوم را به دست آورده‌اند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی با اشاره به جذب 13 نفر متخصص قرآنی در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در کانون‌ها و مراکز بخش‌ها دوره‌های آموزشی قرآن کریم برگزار و کلاس‌های ورزشی، خیاطی و گلدوزی نیز در کانون‌ها برپا می‌شود.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول