اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

همکاری 150 وکیل خیر با کمیته امداد خراسان شمالی

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 150 وکیل و مشاور حقوقی خیر در زمینه وکالت، مشاوره و رفع مشکلات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد کمک می‌کنند.

همکاری 150 وکیل خیر با کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی؛ علی پاسبان با بیان اینکه این نهاد به تمام مراجعه کنندگان در زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد تصریح کرد: این نهاد به افراد تحت حمایت و غیر تحت حمایت با معرفی از کمیته امداد شهرستان‌های تابعه استان و بعضی از سازمان‌ها واژگان‌ها خدمات مشاوره‌ای حقوقی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته واحد حقوقی این نهاد به 2هزار و 293 نفر خدمات حقوقی ارائه کرد افزود: طی همین مدت هزار و 302 پرونده در مورد تنظیم اظهار نامه و دادخواست و شکوائیه، تنظیم لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی و صدور رای و حکم رسیدگی شد.

وی بیشترین مسائل و مشکلات حقوقی مددجویان را در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری عنوان کرد.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه خدمات حقوقی به مددجویان و نیازمندان را به صورت رایگان ذکر کرد و گفت:این نهاد همچنین برای آگاهی و ارتقاء ‌بینش جوانان، جلسات آموزشی در خصوص مسائل حقوقی را در قالب دوره مهارت‌های زندگی نوعروسان کمیته امداد برگزار می‌کند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول