اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

رئیس جمهور آینده نباید شبهه‌ای در ولایت داشته باشد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید نامزدی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که در ولایتمداری شک و شبهه‌ای نداشته باشد.

رئیس جمهور آینده نباید شبهه‌ای در ولایت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در دومین نشست هیئت عاشقان ولایت که با حضور فرماندهان، سرمربیان، سرگروه‌های صالحین، فرماندهان بسیجی و اعضا شورای نواحی بسیج ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دشمن خواهان تبدیل کردن انتخابات به فرصتی برای فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف خود است.

تویسرکانی با یادآوری شاخص‌های اسلام ناب محمدی (ص) بر اساس تعالیم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: باید نامزدی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که در ولایتمداری شک و شبهه‌ای نداشته باشد و دیگر امر مقام معظم رهبری را در تذکر، نصیحت و توصیه به قانون تقسیم نکند.

وی یادآور شد: همچنین رئیس جمهور آینده باید با کفر، ظلم و شرک سازش‌ناپذیر بوده، در برابر آمریکا و شرک، روحیه مقاومت داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در وجود رئیس جمهور آینده تلاش برای پیشرفت و تعالی کشور باید وجود داشته و با بهره‌مندی از مدیریت؛ از توان و کارآمدی لازم برای اداره کشور نیز برخوردار باشد.

تویسرکانی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های امام خمینی(ره) در خصوص لایحه انجمن های‌ایالتی و ولایتی اشاره کرد و افزود: با برکناری امینی و جانشینی اسدالله علم، نخستین کار او، بردن لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی به دولت بود که محوریت آن حذف اسلام از شرایط نمایندگی مجلس، حذف سوگند به قرآن و تساوی حقوق زن و مرد به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: با انتشار این خبر، امام خمینی (ره) در برابر لایحه سکوت نکردند و ضمن ورود به میدان نبرد با طاغوتیان از مهر ماه سال 41، مسلمانان را نیز به مبارزه با آنان خواندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه این کار به دستگیری امام (ره) و تبعید ایشان منجر شد، عنوان کرد: به هنگام بازگشت امام در سال 57 مردم با تمام وجود خواهان دین اسلام شده بودند که قرار بود در سال 41 دفن شود و این موضوع به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 انجامید.

تویسرکانی همچنین با اشاره به سالروز ولادت امیر مؤمنان (ع) گفت: رسالت بزرگ مسلمانان فهم و تبیین اسلام علوی و شناخت سیره امام علی (ع) و اهل بیت (ع) است.

وی عنوان کرد: بسیجیان با وارد شدن به میدان نبرد جنگ نرم با دشمنان، خواهان پیاده کردن احکام اسلام ناب در جهان هستند.

انتهای پیام/77008/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول