اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان مطرح کرد

حمایت از معلمان تاکستان برای رفع معضلات آنان

فرماندار تاکستان با ضروری خواندن ایجاد ساز و کارهای حمایت از فرهنگیان در این شهرستان، معلمان را زیربنای توسعه جامعه معرفی کرد.

حمایت از معلمان تاکستان برای رفع معضلات آنان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، علی اکبریان امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات فرهنگیان شهرستان تاکستان اظهار داشت: تمام دستاورد‌های علمی و معنوی کشور همواره از دریچه‌ای به نام آموزش و پرورش در جامعه ترویج شده و دانش‌آموزان با تلاش معلمان به درجه‌ای رفیع از کمال و دانایی می‌رسند.

این مسئول رسیدگی به دغدغه‌های فرهنگیان در شهرستان تاکستان را مهم برشمرد و تصریح کرد: ارایه برنامه دقیق و جامع برای حمایت از دبیران و فرهنگیان نیازمند تلاش و دقت بوده و همه باید برای رفع دغدغه‌های فرهنگیان کوشش کنند.

فرماندار تاکستان ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در شهرستان تاکستان برای ارتقای شاخصه‌های فرهنگ و هنری صورت گرفته و در این راستا رسالت فرهنگیان خاص و ویژه است.

وی عمل تعلیم و تربیت را شایسته و ارزشمند دانست و عنوان کرد: هم‌زمان با ایام اردیبهشت ماه و گرامیداشت مقام معلم، مجموعه فرمانداری تاکستان میزبان صاحبان اندیشه، و فرهنگیان تاکستانی بود و با برگزاری ده‌ها عنوان برنامه که گزارش آنان تهیه شده است از میهمانان این هفته تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

اکبریان متذکر شد: دیدار با معلمان بازنشسته، دیدار با پیشکسوتان و دلجویی از خانواده‌ شهدای فرهنگی از برنامه‌های انجام شده ماه گذشته فرمانداری شهرستان تاکستان بوده و امیدواریم این تجلیل‌ها در طول سال نیز تداوم یابد.

فرماندار تاکستان پاسداشت مقام معلم را نگارش فضیلت‌ها بر پیکره وجودی انسان‌ها برشمرد و متذکر شد: معلمان گرانقدر همواره با تربیت نسل‌های مختلف اهداف والای انقلاب اسلامی را ترویج داده و در این راستا اثرگذار می‌شوند.

این مسئول از شهید مطهری و دیگر شهدای عرصه علم به نیکی یاد کرد و اذعان داشت: عمق وجود معلم در حقیقت دانش و تکیه بر علم بوده و مقام فرهنگیان در نزد بارگاه الهی مقدس و صاحب فضیلت است.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول