اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت سوارکاری همدان:

نتایج مسابقات پرش با اسب گرامیداشت مقام معلم اعلام شد

رییس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: نتایج مسابقات پرش با اسب هیئت سوارکاری همدان، گرامیداشت مقام معلم اعلام شد.

نتایج مسابقات پرش با اسب گرامیداشت مقام معلم اعلام شد

سیدوحید برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برگزاری مسابقات اسب و سوار مبتدی اظهار داشت: 19 و 20 اردیبهشت ماه هفته سوم مسابقات هیئت سوارکاری استان همدان با برگزاری رقابت‌ها در رده‌های اسب و سوار مبتدی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رده‌ E و D1 نوجوانان و بزرگسالان با حضور 41 اسب و سوارکار از باشگاه‌های ایثار، ابن سینا، شبدیز، آذرخش و اکباتان در مانژ باشگاه سوارکاری ایثار ادامه یافت که در پایان پنج اسب و سوارکار در گروه اسب و سوار مبتدی و رده E مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری در رده‌بندی قرار گرفتند.

رییس هیئت سوارکاری همدان با اشاره به مسابقات جام معلم بیان کرد: صبح جمعه 20 اردیبهشت ماه نیز مسابقات با عنوان جام معلم و گرامیداشت یاد اساتید و معلمان در رده‌های زیر 16 سال در ارتفاع 105 سانتیمتر و گروه سنی بزرگسالان با ارتفاع 115 سانتی‌متر با حضور پرشور علاقه‌مندان و تماشاچیان به اسب و سوارکاری و سرمایه‌های ورزشی برگزار شد.

برقعی درباره نتایج پایانی این رقابت‌ها به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در پایان رقابت‌ها در گروه زیر 16 سال علی اکبری با اسب بیگ استار از باشگاه سوارکاری اکباتان مقام اول را به خود اختصاص داد و امیررضا افلاکیان با اسب کلارا از باشگاه ابن سینا دوم و کیانا احمدی با اسب نانی از باشگاه شبدیز سوم شد.

وی ادامه داد: در گروه بزرگسالان نیز در دورباراژ رضا شکری با اسب ویرداد بدون خطا و زمان 47/72 ثانیه از باشگاه سوارکاری ابن سینا اول شد و محمدرضا طراحیان با اسب‌های مافی و مونالیزا به ترتیب و با زمان 15.51 ثانیه و 16.52 ثانیه مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داد.

برقعی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات باعث رشد بیشتر سوارکاری در همدان می‌شود اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات برتر داده شد، همچنین از پیشکسوتان ورزش سوارکاری و دو مربی قدیمی سوارکاری استان همدان تجلیل شد.

وی تأکید کرد: همچنین با همکاری حامیان مالی مسابقات با برگزاری مراسم قرعه‌کشی به چهار نفر از تماشاچیان و علاقه‌مندان با برگزاری مراسم قرعه‌کشی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/89018/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول