اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

خبر خوش استاندار کردستان

معلمان اخراجی کردستان مطالبات خود را دریافت می‌کنند / انتقاد و اشکال را می‌پذیریم

استاندار کردستان با اشاره به اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار از پرداخت مطالبات معلمان اخراجی استان ظرف دو روز آینده خبر داد.

معلمان اخراجی کردستان مطالبات خود را دریافت می‌کنند / انتقاد و اشکال را می‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با پیگیری‌های مورد نیاز 10 میلیارد تومان مطالبه معلمان اخراجی استان را گرفته‌ام که به حساب این افراد واریز خواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه بر تعهدات راه و شهرسازی در خصوص اتمام واحدهای مسکن تاکید کرد و گفت: این واحدها باید تا سفر چهارم هیئت دولت به استان آماده بهره‌برداری شوند.

شهبازی همچنین از رفع مشکل تعاونی مسکن 500 نفری آموزش و پرورش و تعاونی مسکن کارکنان امور اقتصاد و دارایی استان خبر داد و گفت: مشکل این تعاونی‌ها با کمک بانک مسکن و پیگیری‌های بنده رفع شده است.

وی با بیان این مطلب که با دیدن مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان رنج می‌برم، گفت: مشکل این چنین تعاونی‌ها باید به گونه‌ای حل شود که ضرر افزایش قیمت‌ها متوجه پیمانکاران نشود بلکه باید با کمک و مساعدت آن را رفع کرد.

استاندار کردستان همچنین مدیران استان را مدیرانی خدمت‌گزار و کارا معرفی کرد که تمامی مصوبات سفر مقام معظم رهبری را به سرانجام رسانده‌اند.

شهبازی اضافه کرد: ما علاوه بر انتقادات، اشکالات را نیز می‌پذیریم چرا که کار ما بر اساس اعتقادمان است و برای تقدیر و تجلیل نیست.

وی خطاب به مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی استان تاکید کرد که در اطلاع‌رسانی ارائه خدمات شکسته‌نفسی نکنند که چون کار ما در راه رضای خداست نباید اطلاع‌رسانی کرد.

استاندار کردستان در ادامه از جذب 98 درصدی اعتبارات عمرانی استان در طول دو سال گذشته خبر داد و گفت: اگر چه در سال‌های گذشته اعتبارات استان برگشت می‌خورد اما در دو سال اخیر یک ریال از استان به خزانه برگشت نخورده است.

وی در پایان این مهم را ناشی از تلاش مسئولان و مدیران استان در زمینه جذب اعتبارات دانست و گفت: علاوه بر جذب اعتبارات تخصیصی، اعتبارات مازادی نیز جذب و در راستای آبادانی و توسعه استان هزینه شده است.

انتهای پیام/79002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول