اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

«امتیازمحوری» در انتخاب معلم نمونه جایگزین «تلاش محوری» شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از نحوه انتخاب معلم نمونه بر اساس امتیازبندی انتقاد کرد و گفت: برای انتخاب معلم نمونه، افراد امتیازمحور جایگزین افراد تلاش‌محور می‌شوند.

«امتیازمحوری» در انتخاب معلم نمونه جایگزین «تلاش محوری» شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای در نشست شورای اداری اردیبهشت‌ماه آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از افرادی که در آموزش و پرورش فعالیتی مضاعف دارند هنوز مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

وی از نحوه انتخاب معلم نمونه بر اساس امتیازبندی انتقاد کرد و گفت: توجه به امتیاز برای انتخاب معلم نمونه، معلمان را امتیازمحور کرده است و بیشتر برای رسیدن به این جایگاه تلاش می‌کنند.

وی افزود: برخی امروز در آموزش و پرورش کارشان تنها به جمع‌آوری امتیاز پرداخته و هر کجا برنامه‌ای باشد این افراد نیز حضوری فعال دارند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه تلاشگران در عرصه آموزش و پرورش در انتخاب معلم نمونه جایگاهی ندارند گفت: برای انتخاب معلم نمونه، افراد امتیازمحور جایگزین افراد تلاش‌محور می‌شوند.  

حنطه‌ای در ادامه با گرامیداشت 27 اردیبهشت روز جهانی تبلیغات و روابط عمومی بیان داشت: برای روابط عمومی‌ها در آموزش و پرورش شهرستان جایگاه ویژه‌ای تعریف شده است و در این جایگاه، خبر و گزارش لازم و ملزوم یکدیگرند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در ادامه بر مستندسازی فعالیت‌های مدیران و معاونان آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: برای مستندسازی فعالیت‌های بخش های مختلف آموزش و پرورش نباید منتظر روابط عمومی‌ها بود.

وی افزود: تا کنون هیچ اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای در آمار قبولی‌های کنکور سال‌های گذشته، درصد قبولی‌ها، مدیران سابق آموزش و پرورش و ... وجود نداشته است.

به گفته وی تمامی اطلاعات مربوط به آموزش و پرورش در حافظه‌ها است که برای مستندسازی مکتوب آن برنامه‌ای ارائه نشده است.

حنطه‌ای، از تأسیس بانک اطلاعاتی فعالیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: با کامل شدن بانک اطلاعاتی آموزش و پرورش دسترسی به آمار و اطلاعات آموزش و پرورش در هر مقطعی از تاریخ امکان‌پذیر است.    

وی افزود: در این بانک اطلاعاتی علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ... حتی بیوگرافی و تصاویر مدیران آموزش و پرورش کاشان در قبل و بعد از انقلاب، کارمندان آموزش و پرورش در ادوار گذشته نیز برای ثبت و ضبط در بانک اطلاعاتی آموزش و پرورش کاشان تهیه شده است.

در نشست شورای اداری اردیبهشت ماه آموزش و پرورش با موضوع جایگاه روابط عمومی در پیشبرد آموزش و پرورش از خبرنگاران شهرستان کاشان تقدیر شد.

انتهای پیام/2406/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول