اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج خبر داد

تجدید میثاق مردم آوج با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: مراسم تجدید میثاق مردم آوج با آرمان‌های معمار کبیر در روز چهاردهم خرداد ماه همزمان با شهرستان‌های دیگر استان‌ قزوین برگزار می‌شود.

تجدید میثاق مردم آوج با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب

حسین آقامرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسه‌های برگزار شده برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی از شهرستان آوج اظهار داشت: پشتیبانی، هماهنگی‌ و تدابیر خوبی همراه با اجرای مصوبات متعدد برای اعزام زائران آوجی به حرم مطهر امام‌ خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد ماه صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأمین اکیپ‌های پزشکی و امکانات مورد نیاز در کاروان‌های اعزامی از شهرستان آوج به مراسم رحلت امام‌ افزود: بنابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته یک آمبولانس همراه با پزشکان زن و برخی از مردم همراه با زائران در کنار کاروان‌های اعزامی حضور داشته و بر امر توزیع مواد غذایی اعم از آب آشامیدنی، یخ و مواد غذایی نظارت داشته و بررسی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج عنوان کرد: تمام کسانی که در قالب کاروان‌های اعزام قرار می‌گیرند زیر پوشش بیمه بسیج قرار گرفته و ساماندهی می‌شوند.

آقامرادی با اشاره به اهمیت تدابیر ایمنی در کاروان‌های اعزامی به رحلت امام‌ افزود: بنا بر برنامه‌های در نظر گرفته شده پلیس‌یارانی از اقشار بسیج پس از شرکت در جلسات توجیهی در هر یک از کاروان‌های اعزامی حضور یافته و بر امر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر رفت و برگشت نظارت می‌کنند.

وی عنوان کرد: هر یک از بخشداران و شهرداران شهرستان آوج نیز در بخش پشتیبانی با صلاحدید فرماندار آوج کمک‌یار کاروان‌ها بوده و نیز مرکز بهداشت آوج به همراه هلال احمر این شهرستان نیز در حوزه اعزام اکیپ‌های پزشکی، بهداشتی و امدادی کاروان‌ها را همراهی کرده و برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به پیش‌بینی‌ برنامه‌های متعدد مانند توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران چهاردهم خرداد شهرستان آوج، خاطرنشان کرد: همچنین با حضور سخنرانان استانی تجمع زائران خمینی کبیر بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء روز سیزدهم خرداد ماه در شهر آبگرم برگزار شده و در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام‌ راحل مسابقاتی همراه با اهدای هدایا برای زائران برگزار می‌شود.‌

‌آقامرادی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده حین اعزام کاروان‌های 14 خرداد از این شهرستان عنوان کرد: همچنین بنابر پیش‌بینی‌ها در زمان اعزام کاروان‌ها در اتوبوس‌ها راویان و مداحانی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: وظیفه راویان و مداحان حاضر در کاروان‌ها تبیین جایگاه و نقش ارزشمند امام‌ راحل در ایجاد، شکل‌گیری و مدیریت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک حاکم دینی و اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: همچنین بنابر پیش‌بینی‌ها هدایا و جوایزی برای زائران پاسخ‌دهنده به مباحث مطرح شده با تشخیص راویان به آنان اهدا شده و نیز هدایایی برای عموم زائران در نظر گرفته شده است.

آقامرادی با تشریح سیره و منش امام در مبارزه با استبداد و استکبار و شکست پایه‌های ظلم و استبداد از کشور ایران افزود: امروز تمام ملت‌های دنیا بنابر تحلیل کارشناسان سیره و منش امام‌ راحل را شناخته و دشمنان انقلاب اسلامی نیز با وجود تمام دشمنی‌ها، شخصیت بی‌نظیر امام‌ راحل را درک کرده و به قدرت جمهوری اسلامی اذعان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام‌ راحل تا زمان حیات خویش با عمق معنویت و بینش دینی و سیاسی تفکر و مبانی جدید را در دنیا پایه‌ریزی کرد و با قرار دادن حاکمیت دینی در کنار تفکر سیاسی سبب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تصریح کرد: امروز به برکت امام راحل شاهد وقوع بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا بوده و به همین سبب امروز بر تمام ما فرض است شکرانه نعمت‌های الهی را به جا آورده تا تفکر امام‌ راحل برای نسل‌های آینده تجلی یافته و توفیق تداوم ارزش‌های دینی را برای همیشه در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/77005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول