اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

برای تصاحب هر کرسی شورای شهر نهاوند 8 نفر رقابت می‌کنند

فرماندار نهاوند گفت:‌ برای تصاحب هر کرسی شورای اسلامی شهر نهاوند هشت نفر با هم رقابت می‌کنند.

برای تصاحب هر کرسی شورای شهر نهاوند 8 نفر رقابت می‌کنند

مجتبی مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده سیاسی مردم است، اظهار کرد: به لطف خدا و برگزاری انتخابات متعدد در طول پیروزی انقلاب مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به خوبی می‌دانند در لحظاتی حساس چه تصمیمی بگیرند.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را حلقه اتصال مردم و مسئولان خواند که نشان از وجود روح دمکراسی در بین مردم است.

فرماندار نهاوند با اشاره به برگزاری بیش از 24 انتخابات در طول پیروزی انقلاب افزود: هر انتخابات بر حسب شرایط زمانی آن همواره باشکوه و پر جنب و جوش برگزار شده است.

وی بیان داشت:‌ انتخابات نوعی بلوغ سیاسی است بنابراین برنده هر انتخابات مردم هستند زیرا بدون حضور مردم انتخابات بی‌معنی و بی‌مفهوم است.

مولوی به تلاش شبانه‌روزی دشمنان و هزینه کردن هزاران میلیارد دلار برای دل‌سرد کردن مردم و کم‌رنگ کردن حضور آنان اشاره کرد و گفت: قطعاً در انتخابات 24 خرداد امسال نیز مردم با حضور حماسی و باشکوه خود نشان خواهند داد که همواره پشتیبان ولایت‌ فقیه و در خط رهبری و فرزند خلف حضرت امام خمینی(ره) هستند.

وی به پیچیده بودن دشمنی دشمنان ایران اسلامی بعد از گذشت 34 سال از انقلاب اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد همه به ویژه جوانان و نخبگان با تحقیق در مورد افراد اصلح تلاش کنند و سکان مدیریت اجرایی کشور و شوراهای اسلامی را به دستان افراد بصیر، مؤمن، آگاه، ولایت‌مدار، کاردان و لایق بسپارند.

فرماندار نهاوند از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در 151 روستای نهاوند خبر داد و تصریح کرد: در مجموع در روستاها و چهار شهر نهاوند 510 نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی توسط مردم فهیم و بصیر این شهرستان انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهر نهاوند 72 نفر، در شهر گیان 28 نفر، در شهر برزول 20 نفر و در فیروزان نیز 20 نفر با هم رقابت می‌کنند.

مولوی گفت: در شهر نهاوند برای تصاحب هر کرسی شوراهای اسلامی هشت نفر و در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز چهار نفر با هم رقابت خواهند کرد.

وی اخلاق‌مداری و دوری از تخریب یکدیگر را مهم خواند و ابراز داشت: باید به گونه‌ای تبلیغ کرد که بعد از اتمام ساعت رأی‌گیری رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شوند که این با رعایت همه اصول اخلاقی و انسانی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/89016/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول