اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

هنرمندان چرام در حوزه‌های مختلف چراغ راه باشند

فرماندار چرام گفت: هنرمندان چرام در حوزه‌های مختلف چراغ راه باشند.

هنرمندان چرام در حوزه‌های مختلف چراغ راه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست فرماندار چرام با هنرمندان این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی چالش‌های فراروی هنر برگزار شد هر یک از هنرمندان به ارائه مشکلات خود پرداختند و فرماندار با مشکلات آن‌ها آشنا شد و به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.

علیرضا نیکروز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران هنر و تجلیل از زحمات آن‌ها هنر و هنرمند را بهترین ابزار برای درک آموزه‌های دینی به نسل جوان برشمرد.

فرماندار چرام با تأکید بر اینکه خداوند بزرگ‌ترین هنرمند عالم هستی است، اظهار داشت: به لطف و قوه الهی روز به روز شاهد رشد و شکوفایی هنر و هنرمندان در شهرستان چرام هستیم که می‌طلبد همه با تعامل و همیاری در جهت پرورش و رفع نیازهای این نخبگان گام برداریم.

وی با اشاره به رتبه‌های کسب شده ملی و استانی توسط هنرمندان چرام این موفقیت‌ها را نشان‌گر رشد و توسعه هنر شهرستان دانست و با بیان اینکه واقعیت‌ها با آمال و آرزوهای ما متفاوت است، عنوان کرد: ما دوست داریم در همه زمینه‌ها نه تنها سرآمد استان بلکه سرآمد کشور باشیم که این یک آرزو است و واقعیت به شکل دیگری است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که بعضی از دوستان آن گونه که باید و شاید دیده نشده‌اند و این باعث سرخوردگی آنان شده است، گفت: این دوستان به جای جلو رفتن به عقب می‌روند و سعی می‌کنند از چنین نشست‌هایی فرار کرده و در جمع حضور پیدا نکنند که خواهش ما این است نگاه خود را عوض کنیم.

نیکروز خواستار اجرایی شدن مصوبات این نشست شد و با یادآوری این مطلب که در برخی حوزه‌ها تخصص نداریم، حوزه تجسمی، موسیقی را خارج از تخصص خود ذکر کرد و با اشاره به تخصص خود در زمینه تئاتر گفت: مراسم ماه محرم ما به نحو مطلوب برگزار شد چراکه در این زمینه تخصص لازم داشتیم بنابراین دوستان در زمینه‌های لازم تخصص خود را در اختیار ما قرار داده و با نشان دادن چراغ راه، مسیر توسعه را باز کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان در حوزه‌های مختلف چراغ راه ما باشند نه اینکه انتظار داشته باشند فرماندار در همه زمینه‌ها متخصص باشد، خاطرنشان کرد: من از هیچ کدام شما سرتر نبوده بلکه همه شما از نظر علم جایگاه بالاتری دارید، فرماندار یک هماهنگ کننده است اما به واسطه وظایف ذاتی و قانونی که دارد هماهنگ کننده اداره‌ها است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: به فراخور امکاناتی که در اختیار داریم باز هم می‌توانیم پرواز کنیم پس از همین حالا اگر واقعاً به رشد و تعالی فکر می‌کنید بیاید انتظارات خود را بیان کنید و ما تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی خواستار شد که این مسائل به صورت عرضی جلو رفته و نه به صورت پلکانی و طولی و نباید طرز فکر ما این‌گونه باشد که چون هنر تجسمی کار می‌کنیم هنرهای دیگر رها شوند.

گفتنی است،‌ در پایان نشست هنرمندان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام رفتند تا دغدغه‌های خود را با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در میان بگذارند.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول