اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر:

هنرمندان و خبرنگاران شوشتری بیمه می‌شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر همچنان پیگیر به نتیجه رساندن طرح بیمه هنرمندان و خبرنگاران است.

هنرمندان و خبرنگاران شوشتری بیمه می‌شوند

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: با تلاش‌های و پیگیری‌های مکرر اداره فرهنگ و ارشاد شوشتر تاکنون از مجموع هنرمندانی که در طرح بیمه هنرمندان ثبت‌نام و تکمیل پرونده کرده‌اند تنها در حدود 30 نفر مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

وی افزود: هنرمندانی که در این طرح واجد شرایط شناخته شده و تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفته‌اند بعد از پرداخت یک سال حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در رابطه با هنرمندانی که تحت پوشش دیگر بیمه‌ها مانند بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: تنها هنرمندانی می‌توانند از طرح بیمه هنرمندان استفاده کنند که زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی نباشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: این اداره همچنان آمادگی خود را برای پذیرش متقاضیان بیمه هنرمندان و دیگر طرح‌های حمایتی برای آن‌ها اعلام می‌کند و همواره در تلاش هستیم.

وی هنرمندان و خبرنگاران را فعالان فرهنگی جامعه دانست و گفت: تلاش برای رفع مشکلات سلامت و درمان این افراد می‌تواند در راستای حمایت از این قشر بی‌مدعا در جامعه مؤثر باشد.

بهرامی تأکید کرد: شهرستان شوش دارای هنرمندان زیادی است که تلاش کرده‌ایم از این طرح‌های حمایتی کاملاً مطلع شوند و گامی در راستای گسترش چتر بیمه حمایتی از این قشر برداشته شود.

انتهای پیام/72006/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول