اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

اکران و ساخت دو فیلم کوتاه توسط هنرمندان جوان بوشهری

رئیس حوزه هنری بوشهر از اکران و ساخت دو فیلم کوتاه ساخته هنرمندان جوان بوشهری در حوزه هنری خبر داد.

اکران و ساخت دو فیلم کوتاه توسط هنرمندان جوان بوشهری

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر شکوفایی استعدادهای جوانان هنرمند را همواره در دستور کار خود قرار داده و در فرصت‌های مختلف برای نمایش آثار هنرمندان برنامه‌ریزی می‌کند.

وی افزود: استان بوشهر از وجود هنرمندان جوان و با آتیه در رشته‌های مختلف هنری برخوردار است و این هنرمندان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه هم شده‌اند.

رئیس حوزه هنری بوشهر در ارتباط با نمایش فیلم‌های کوتاه در حوزه هنری بوشهر گفت: کانون فیلم حوره هنری بوشهر در ادامه اکران فیلم‌های کوتاه برتر ایران و جهان، این هفته در نظر دارد فیلم کوتاه «مشکلات بهشتی» را که مهدی تنگستانی از فیلمسازان جوان و خوش آتیه استان کارگردانی کرده و حوزه هنری بوشهر تهیه کنندگی  آن را به عهده دارد پخش کند.

سیدزاده بیان کرد: از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به سید نواب صفوی تصویربردار، شهین دهقانی صدابردار و تدوین مهدی تنگستانی اشاره کرد و بازیگران اصلی این فیلم افسانه کره بندی، رعنا ابراهیم‌زاده  و ... هستند.

وی بیان کرد: این فیلم کوتاه داستانی امروز ساعت 19 در سالن ساحل سینما بهمن بوشهر اکران و پس از آن توسط اساتید فیلم حوزه هنری بوشهر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: فیلم کوتاه داستانی «هلهله جنگ» به کارگردانی صادق رسولی و تهیه کنندگی حوزه هنری بوشهر نیز روز گذشته در منازل قدیمی بافت تاریخی بوشهر کلید خورد.

سیدزاده اظهار داشت: این فیلم موقعیت یک عکاس جنگ و یک تیرانداز را به تصویر می کشد و سپیده حجامی، محمد احمدی و مجید فیلی بازیگران، مسعود کازرونی تصویربردار، علی نیکفر نورپرداز، سعید میاحی صدابردار و لیلا رستگار نیز طراح صحنه و لباس آن هستند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول