اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

31 خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره تئاتر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 31 خردادماه جاری آخرین مهلت ارسال نمایشنامه هنرمندان به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر این استان است.

31 خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره تئاتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان، اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان نیمه دوم مهر در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره، گفت: حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، تفریحات سالم و عفاف و حجاب، مصرف گرایی، تولید و کار، ایثار و شهادت، مقابله با خرافات، شادی و نشاط از مهم‌ترین موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

گنجی 31 خرداد را آخرین مهلت ارسال نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره اعلام و تصریح کرد: هنرمندان علاقمند به شرکت در این جشنواره باید عضو اصلی یا پیوسته گروهی باشند که پروانه فعالیت استقرار گروه‌های تئاتر کشور را اخذ کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط آثار شرکت داده شده در این جشنواره، گفت: متون نمایشی باید کاملا جدید بوده و اقتباسی و الهام گرفته از متن دیگر نیز نباشند.

وی با بیان اینکه هر گروه دارای مجوز فعالیت می‌تواند دو اثر به این جشنواره ارسال کند، گفت: تنها نمایشنامه‌های ایرانی می‌‎توانند در این جشنواره شرکت داده شوند.

گنجی خاطرنشان کرد: امروزه نقش نمایش در حفظ، پاسداری و اشاعه سنت‌های ملی و اسلامی بیش از پیش تعیین کننده خواهد بود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول