اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد ارتحال امام (ره)

البرز ‌میزبان زائران‌ استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، همدان و گیلان است‌

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با نزدیک شدن به برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره) اقدامات لازم برای ارائه خدمات به زائران حرم امام (ره) در البرز انجام شد.

البرز ‌میزبان زائران‌ استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، همدان و گیلان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) افزود: تمهیدات لازم برای اینکه بتوانیم خدمات لازم را به زائران حرم مطهر امام در این استان ارائه کنیم فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که بیش از 40 هزار نفر زائر از برخی استان‌های کشور به منظور حضور در حرم مطهر به این استان سفر می‌کنند لذا تمامی اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به آنان اندیشیده شده است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: تولید یخ بهداشتی و نظارت بر طبخ غذا در سالگرد ارتحال امام (ره) نیز توسط استان البرز انجام می‌شود.

حدادپور گفت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده عرضه یخ بهداشتی و بسته‌بندی شده به زائران مرقد مطهر یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام می‌باشد.

حدادپور ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نظارت بر محل تهیه یخ‌های بهداشتی برای کل مراسم ستاد ارتحال امام ره به صورت کشوری بر عهده استان البرز می‌باشد.

وی تأکید کرد: در این راستا همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای اعزام تیم‌های کارشناسی و بررسی موارد بهداشتی و غیره... نیز در باره صورت گرفته است. 

به گفته حدادپور استان البرز امسال میزبان زائرانی از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، همدان و گیلان است.

وی ارائه خدمات درمانی و کلینیکی زائران نیز در تمام محل‌های استقرار و اسکان، حضور کارشناسان امداد و نجات، بهداشت و درمان استان البرز به منظور ارائه امورات ابتدایی و سرپایی زائران از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در روزهای 14 و 15 خرداد است.

انتهای پیام/2302/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول