اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم از گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان جم خبر داد.

گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی در نخستین نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان جم با تبریک میلاد خجسته حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و بسیجیان اظهار داشت: نخستین نشست مجمع عمومی بسیجیان با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی و حفظ ارزش‌های انقلابی و همچنین تأکید مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان تشکیل شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: فعالیت‌های زیادی با همکاری بسیجیان طی سال گذشته از قبیل اعزام کاروان‌های راهیان نور،‌ اردوهای زیارتی، سیاحتی، برگزاری یادواره شهدا،‌ اعزام خانواده‌های معظم شهدا به مشهد و حج عمره، اجرای همایش و برنامه‌های فرهنگی بصیرتی،‌ راه‌اندازی شبکه شباب بسیج، کمک‌های نقدی و غیر نقدی به بسیجیان، برقراری مستمری رزمندگان،‌ ارائه مشاوره حقوقی و نظامی، اجرای طرح تجلی محبت (‌تهیه جهیزیه)، آموزش دوره‌های مقدماتی،‌ تکمیلی و تخصصی آمادگی جسمانی مدارس و ... در شهرستان جم صورت گرفته است.

رئیسی از گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی بسیجیان جم خبر داد و ابراز داشت: در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی اقدامات اساسی انجام گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان جم تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی، اکنون وظیفه بسیج در انتخابات بیش از همیشه مد نظر است و باید در این راستا با تشکیل جلسات روشنگری و بصیرت‌افزایی برای حضور حداکثری با بیان معیارها و شاخص‌ها بر اساس ضوابط و قانون این مهم را به انجام برسانیم.

رئیسی گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با برنامه‌ریزی صحیح و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی نسبت به جذب جوانان اقدام کنیم و نباید کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول