اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل:

بسیجیان یک میلیون نفرروز کار جهادی انجام می‌دهند

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: بسیجیان در عرصه فعالیت‌های عمرانی و آبادانی بیش از یک میلیون نفرروز کار جهادی را انجام می‌دهند.

بسیجیان یک میلیون نفرروز کار جهادی انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حمید امیریان عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های طرح‌های اردویی هجرت در اردبیل اظهار داشت: ما از اقشار مختلف اعم از جوانان، فرهنگیان، طلاب و دانشجویان برای اجرای این فعالیت‌ها دعوت کردیم تا با همراهی، همدلی و تفاهم کامل سعی کنند نقطه اجرایی را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز در عرصه جهادی در اولویت اقدامات ما قرار دارد توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه تابستان امسال برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

امیریان خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت برقراری امنیت غذایی در جامعه و کاهش دغدغه‌های اقتصادی مردم و با این فهم که 75 درصد تأمین مواد غذایی کشورمان وابسته به واردات می‌باشد ما حرکت‌های مثبت و اساسی را انجام می‌دهیم تا در قالب طرح‌های اقتصادی مختلف بتوانیم معیشت خانواده‌ها به ویژه در مناطق روستایی را تأمین کنیم.

این مسئول از اجرای هزار طرح اقتصادی در توانمندسازی اقتصاد بارور کشورمان خبر داد و بیان کرد: از این هزار طرح تنها 10 مورد در سطح استان برای اجرا ابلاغ شده است که ما پنج طرح را در اولویت اصلی و اساسی قرار دادیم.

وی این اولویت‌ها را پرورش مرغ بومی، تولید تخم مرغ، پرورش ماکیان و همچنین تولید آبزیان و ورمی کمپوست اعلام کرد و ادامه داد: ما با هدف افزایش تولید مرغ و تخم مرغ، توزیع جوجه‌های یک روزه را در مناطق روستایی با کمترین قیمت آغاز کردیم تا به تقویت و توسعه تولید مرغ بومی کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج سازندگی استان یادآور شد: در حوزه کشاورزی و انجام تولید محصول کیفی و سالم بیش از 500 واحد تولید کود ورمی کمپوست راه‌اندازی می‌کنیم تا زارعان بتوانند با استفاده از این کودهای بدون فرمول شیمیایی تولید کیفی‌تر را در حوزه محصولات کشاورزی انجام دهند.

امیریان در پایان سخنان خود از راه‌اندازی واحدهای تولید آبزیان به ظرفیت سه هزار و 500 تن و 32 واحد تولید قارچ خوراکی در مناطق مختلف خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این حوزه حرکت مثبت و ثمربخش انجام گیرد.

انتهای پیام/62006/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول