اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

حضور و تشویق در حماسه سیاسی هنر بسیجی است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در حماسه سیاسی هنر بسیجی آن است که همراه با خود عده‌ای را به این حضور تشویق و ترغیب کند.

حضور و تشویق در حماسه سیاسی هنر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‎پرور پنجشنبه‌شب در جمع 2 هزار نفری گردان‌های بسیجی، امام علی (ع)، امام حسین (ع)، الزهرا (س)، کوثر، بیت‌المقدس و یگان موتورسوار بسیج سپاه ناحیه ثارالله شیراز، اظهار داشت: اگر خودمان را باور نداشته باشیم نمی‌توانیم قدم از قدم برداریم، چراکه بسیاری از افراد شناخت دارند اما به دلیل نداشتن باور، قدمی بر نمی‌دارند.

غیب‌پرور بسیج را پهنه دلدادگی به خداوند و عرصه بروز عشق به آل‎الله و خاستگاه عروج انسان‌های متدین دانست و ابراز داشت: مومن‌ترین، زبده‌ترین و بهترین افراد باید بسیجیان باشند و خودشان را باور کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه از 14 هزار و 600 شهیدی که فارس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده، بیش از 8 هزار شهید بسیجی بوده‌اند، اذعان کرد: پیروزی خداوند به تجهیزات و امکانات ظاهری نیست، بلکه در پناه ایمان شما بسیجیان است، دیدیم که در فتنه 88 جز اراده شما بسیجیان، انقلاب را حفظ نکرد. 

 

وی با اشاره به اینکه شیراز دومین شهر بعد از تهران در حجم توطئه‌ها در سال 88 بود، اما همین بسیجیان به صحنه آمدند و فتنه خنثی شد، اظهار کرد: در حماسه سیاسی هنر بسیجی آن است که همراه با خود عده‌ای را به این حضور تشویق و ترغیب کند.

غیب‌پرور با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز باید در نخستین ساعات رای‌گیری پای صندوق‌های رای برویم تا دنیا بفهمد این مردم تا انتها پای انقلاب و نظام و رهبرشان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دشمن باید بداند ما همان بسیجیان دوران دفاع مقدس هستیم که فرمان امام را لبیک گفتیم و نباید گمان کنند با گرانی و تحریم، از میدان به در می‌شویم، افزود: سال 88 بیچاره‌های کاسه‌لیس چه داخلی و چه خارجی آمدند و میلیاردها دلار خرج کردند اما نتوانستند، این انقلاب صاحب امام زمان (عج) است را از پای درآورند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از قرن‌ها در ایران حکومت دینی ایجاد شده و دشمنان کمر به نابودی آن بسته‌اند، اما روز به روز درخت انقلاب ما جوانه می‌زند و از آن شاخه‌های تازه می‌روید. 

غیب‌پرور گفت: امروز اقبال مردم جهان به اسلام  عربستانی نیست، بلکه به اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران عرضه شده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز بسیاری چشم به شیراز دوخته‌اند و فکر می‌کنند این شهر جولانگاه کارهایی است که در شأن جمهوری اسلامی نیست، اما آقا شیراز را حرم سوم اهل بیت (ع)، نامیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با مشخص شدن هشت کاندیدای نهایی ریاست جمهوری، مسائل شفاف‌تر و تکلیف ما نیز مشخص شد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: باید بررسی کرد که کدام‌یک از کاندیداها بیش از دیگران دارای شاخص‎های در شان رئیس جمهوری نظام ما هستند.

در ادامه سرهنگ پاسدار منصور میرزائیان نیز ابراز داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها جلودار بوده و این پیشتازی را در عمل اثبات کرده است. 

وی افزود: در زمینه اقتصادی با اجرای طرح‌های زنبورداری، تولید قارچ و تولید پوشاک با عنوان حجاب ماندگار و همچنین بسته‌بندی مواد غذایی، بسیجیان عملکردی مطلوب دارند.

میرزائیان با بیان اینکه در راستای طرح روشنگری بیش از 450 نشست بصیرت‎افزایی برگزار شده است، از راه‌اندازی دو حوزه مقاومت ابوالفضل‌العباس (ع) و حضرت زینب (س) در مرکز شهر شیراز نیز خبر داد.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول