اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های اصفهان خبر داد

تدارک 1000 دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اصفهانی به حرم امام راحل

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های اصفهان گفت: با توجه به افزایش 10 درصدی زائران نسبت به سال قبل یک هزار دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اصفهانی به حرم امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

تدارک 1000 دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اصفهانی به حرم امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی شعبانیان در نشست تبیین ویژه برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان اظهار کرد: یکی از هشت کمیته که در استان به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام می‎پردازد، کمیته ترابری و ایمنی به لحاظ اهمیت اعزام زائر به حرم مطهر امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تدارک یک هزار دستگاه اتوبوس در اصفهان برای اعزام زائر با نظارت و محوریت یک کانون و شش انجمن صنفی از جمله برنامه‎های کمیته ترابری است و با همکاری سپاه صاحب الزمان(عج) به عنوان متقاضی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های اصفهان گفت: در شهرستان‎ها با نمایندگی‎ها و انجمن‎های صنفی که مشخص شده است، این اتوبوس‎ها به موقع آماده اعزام می‎شوند.

وی با بیان اینکه زائران اصفهانی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته‎اند، افزود: به دلیل مرکزیت اصفهان یک هزار دستگاه اتوبوس در شب 14 خردادماه از چهار پایگاه امام رضا(ع)، امام علی(ع) و امام صادق (ع) با همکاری سپاه صاحب الزمان(عج) به حرم مطهر اعزام می‎شوند.

شعبانیان ادامه داد: 500 دستگاه اتوبوس نیز دراین ایام به جمکران اعزام می‎شود و علاوه بر آن از سایر استان‎ها نیز 3 هزار دستگاه از اصفهان برای رفتن به حرم مطهر عبور می‎کند و بدیهی است که مبحث ایمنی را باید دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: آمادگی‎های خوبی با هماهنگی پلیس راهور و پلیس راه صورت گرفته است، همچنین تأمین اتوبوس به صورت یک‌جا با حمایت مالی شرکت‎های مختلف انجام شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های اصفهان گفت: به جز تأمین دستگاهای اتوبوس توسط ترابری از هیچ انجمنی نباید اتوبوس در اختیار سپاه قرار بگیرد و اگر اتوبوسی غیر از این کمیته اعزام شود، اداره‌کل حمل و نقل هیچ مسئولیتی را نمی‎پذیرد.

وی اضافه کرد: صورت وضعیت و بیمه زائران از جمله مزایای تأمین اتوبوس از کمیته ترابری برای اعزام زائر است که مبحث مهمی می‌شود.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول