اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری قم:

کاروان مردم قم در قالب 500 دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قم گفت:‌ کاروان مردم وفادار قم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام در قالب 500 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر عزیمت خواهد کرد.

کاروان مردم قم در قالب 500 دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم،‌ جواد دلاوری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 42 اظهار داشت: امام خمینی (ره) با رهبری الهی و حکیمانه خود در شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش اصلی و مهمی را ایفا کرد و بیداری کنونی مسلمانان جهان مرهون رهبری حضرت امام خمینی (ره) و الهام گرفته از انقلاب اسلامی ماست.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری در مرقد مطهر حضرت امام را نشانه وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: کاروان مردم وفادار قم نیز برای شرکت در این مراسم در قالب 500 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر حضرت امام (ره) عزیمت خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان خطاب به مدیران اجرایی شورا بیان داشت: استان قم با توجه به تعطیلی چهار روزه در ایام ارتحال حضرت امام (ره) هم قبل از مراسم و هم بعد از مراسم سالگرد ارتحال، میزبان خیل عظیم محبین حضرت فاطمه معصومه (س)، نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و امام راحل خواهد بود و به همین منظور لازم است دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و امکانات در خدمت‌رسانی به مردم عزیز آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا آماده‌سازی پارکینگ‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ترافیکی و محدودیتی در شهر قم و محورهای برون شهری در حوزه راه‌های استان به اجرا گذاشته خواهد شد تا مشتاقان و ارادتمندان حضرت امام (ره) که از اقصی نقاط کشور به مرقد مطهر ایشان عزیمت کرده‌اند در کمال آرامش و سهولت تردد کنند.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از عصر روز 13 خرداد آغاز می‌شود و تا پایان روز 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول