اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد

کشف ارز قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ایرانی در هنگ مرزی پیرانشهر

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: ارز قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ایرانی در هنگ مرزی پیرانشهر کشف و ضبط شد.

کشف ارز قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ایرانی در هنگ مرزی پیرانشهر

علی علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: محوری‌ترین بحث در حوزه قاچاق کالا و ارز برخورد قاطع قانون با اخلالگران و سودجویان اقتصادی است تا عبرت سایر قاچاقچیان باشد.

وی فعالیت قاچاقچیان در اقتصاد کشور را مضر دانست و تصریح کرد: قاچاقچیان با ترفندهای مختلف سعی در به دست آوردن سود کلان و بی زحمت دارند ولی بی‌اطلاع از اینکه مرزبانان به صورت شبانه‌روز در حفاظت از مرزهای کشور حضور محسوس و نامحسوس دارند.

علیپور در خصوص کشف ارزهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ایرانی، افزود: بامداد امروز مأموران هنگ مرزی مستقر در گمرک تمرچین در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ایرانی که قصد خروج به کشور عراق را داشت متوجه بار مشکوکی شدند.

وی ادامه داد: بازجویی از راننده اتوبوس به نام «ل. ر» مشخص شد وی دارای سوابق کیفری بوده، که با تلاش مأموران از زیر صندلی راننده 13 میلیون و 603 هزار و 500 دینار عراق که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

علیپور اعلام کرد: از قسمت‌های دیگر خودرو نیز بیش از یک هزار و 500 لیتر سوخت غیر مجاز قاچاق، قطعات خودرو کشف و ضبط و راننده نیز با تکمیل پرونده اولیه راهی مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول