اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهارستان:

بابت هر اتوبوس ماهیانه 500 هزار تومان به اتوبوس‌رانی کرایه می‌دهیم

شهردار بهارستان گفت: بابت هر اتوبوس ماهیانه 500 هزار تومان به اتوبوس‌رانی کرایه می‌دهیم.

بابت هر اتوبوس ماهیانه 500 هزار تومان به اتوبوس‌رانی کرایه می‌دهیم

احمدرضا پری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بهارستان یکی از شهرهای اقماری است که در 15 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان در مسیر جاده اصفهان شیراز قرار دارد، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های مربوط به اسکان و شهرسازی استان اصفهان این شهر جزو شهرهایی است که به منظور جذب سرریز جمعیت شهر اصفهان در نظر گرفته شده است و با توجه به فاصله‌ای که از شهر اصفهان و جمعیتی که دارد و استفاده 40 درصدی ساکنان آن از اتوبوس باید توجه بیشتری به حمل و نقل عمومی شود.

وی بیان کرد: بابت هر دستگاه اتوبوسی که شهرداری اصفهان به بهارستان داده است ماهیانه مبلغ 500 هزار تومان کرایه پرداخت می‌کنیم.

شهردار بهارستان اظهار کرد: 80 درصد حمل و نقل در شهر بهارستان با شهرداری اصفهان است و در حال حاضر تعداد 54 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوس رانی شهر بهارستان در حال فعالیت است و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: ما از وضعیت اتوبوس‌های فرسوده بهارستان آگاهی داریم و به دنبال نوسازی ناوگان نیز بودیم، اما شهرداری اصفهان در پاسخ اعتراض ما می‌گوید که اتوبوس بهتر برای استفاده در بهارستان نداریم و اصفهان اتوبوس‌های نو را به دلیل توریست بودن شهر در خیابان‌های اصلی به کار می‌گیرد.

پری اضافه کرد: اگر توان خرید اتوبوس را داشتیم برای برون رفت از این شرایط این کار را می‌کردیم، اما اتوبوسی که در گذشته با یارانه 27 میلیون تومان خریداری می‌شد در حال حاضر بابت خریدش باید 405 میلیون تومان پرداخت کرد.

وی افزود: از سال 1390، 11 دستگاه اتوبوس اسکانیا در خط سریع‌السیر اصفهان به بهارستان تردد می‌کنند.

به گزارش فارس، به رقم نیاز ساکنان شهر بهارستان‌ به‌ ناوگان منظم و منسجم اتوبوس‌ها شاهد تردد اتوبوس‌های کهنه و فرسوده متعلق به سایر خطوط اصفهان ‌در خطوط بهارستان به اصفهان هستیم که در بسیاری از مواقع در مسیر خراب می‌شوند و مسافران در اتوبان خطرناک‌ اصفهان ـ شیراز سرگردان‌ شده ‌‌و البته مسئله دیگری که وجود دارد اینکه هیچ تفاوتی در هزینه جابه‌جایی ‌مسافران درون شهری و برون شهری وجود ندارد.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول