اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

انتخابات میدان جنگ بین ملت و استکبار است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انتخابات میدان جنگ بین ما و استکبار است و این ملت ثابت کرده که انتخابات آینده صحنه پیروزی ملت با حضور حداکثری و آگاهانه است.

انتخابات میدان جنگ بین ملت و استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت شهدای فتح خرمشهر که در جوار مزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد گفت: شهدا جان دادند تا انقلابی که احیا کننده اسلام ناب و زمینه ساز نعمت ظهور است باقی بماند و امروز ما نیز باید به تکلیف عمل کنیم و بزرگترین تکلیف امروز مقاومت در برابر دشمن به فرمان ولایت فقیه است.

وی افزود: آفرین بر شهدا که پیرو مکتب حسین (ع) بودند و وقتی پرسیدند چرا به جبهه آمدید می‌گفتند جان می‌دهیم تا دین خدا زنده بماند. شکر نعمت دین پیروی از دین است، شکر نعمت ولایت پیروی از ولایت و شکر نعمت نظام ولایی تلاش برای حفظ آن تا پای جان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: ملتی که آن زمان برای حفظ نظام ولایی جان داد امروز برای نان این نظام را از دست نخواهد داد و دشمن بداند با تحریم‌ها راه به جایی نمی‌برد. 

وی اضافه کرد: شهادت نعمت بزرگی است که نصیب شهدا شد و خانواده‌های شهدا هم به واسطه بصیرتی که از شهدا دارند در تاریکی فتنه‌ها هیچ گاه نلغزیده و تهاجمات بر آنان تاثیر نگذاشته است و همواره استوار پای این انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حاجی صادقی اظهار داشت: کجای دنیا را سراغ دارید که نظامی ولایی برپا شود و طاغوت 35 سال نتواند مسلط شود این به واسطه حضور مردمی آگاه است که پشتیبان ولایت هستند و همواره در طول چهار دهه در برابر استکبار ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: دشمن فهمیده که فقط انقلاب را مردم می‌توانند نابود کنند،‌ بنابراین از راه تحریم وارد شده و می‌خواهد در انتخابات آتی تأثیر این تحریم‌ها را نشان دهد و میزان موفقیت خود را بسنجد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دوران علی بن ابیطالب (ع) معاویه طراح و کارگردان بود اما این یاران امام بودند که طرح‌های دشمن را عملیاتی کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هدف دشمن از تحریم خسته کردن مردم، ‌تحریک مردم برای مقابله با نظام و تغییر مسئولان است و درود بر ملتی که پشت رهبر ایستاده و ذره‌ای از قانون تخطی نمی‌کند و نمی‌گذارد که خون شهدا هدر رود و در تمام چهار دهه با حضور به موقع و آگاهانه دشمن را ذلیل کرده است.

حاجی صادقی تاکید کرد: ملت خود را نشان داده است و امروز نظام به تثبیت رسیده و بنابراین دهه چهارم دهه پیشرفت و عدالت از سوی رهبر انقلاب نام‌گذاری شده است. 

وی ادامه داد: در این نظام امام و امت در پیوند مستحکم هستند زمان امام علی (ع) رهبر را مجبور به پذیرش حکمیت کردند اما در نظام ما ملت با امام هستند و کسی که در مقابل این انقلاب قرار گیرد محکوم به حذف خواهد شد. این انقلاب به خدا و امت تعلق دارد، انتخابات میدان جنگ بین ما و استکبار است و این ملت ثابت کرده که انتخابات آینده صحنه پیروزی ملت با حضور حداکثری و آگاهانه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: آمریکا تلاش می‌کند تا حضور 70 درصدی را به حضور 40 درصدی تبدیل کند و خروجی این انتخابات را کسی قرار دهد که خطرش برای غرب کمتر است. این انتخابات باید به حماسه حضور گسترده ملت تبدیل شده و کسی انتخاب شود که در مقابل دشمن مقاوم، ‌در مقابل مردم خادم، در مقابل اسلام تعبد، در مقابل ولایت اطاعت و در مسئولیت توانمند باشد.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول