اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

عملیات بیت‌المقدس طمع دشمنان را ناکام گذاشت

استاندار گیلان گفت: عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر طمع دشمنان را ناکام گذاشت.

عملیات بیت‌المقدس طمع دشمنان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا امروز در جمع بسیجیان و اعضای شورای تأمین استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات ارزشمند بیت‌المقدس که در نهایت به آزادسازی خرمشهر انجامید نشأت گرفته از قلب و دل رزمندگان اسلام بود.

وی افزود: این حرکت در راستای حفظ و امنیت کشور و برمبنای ارزش‌های دینی و ایمانی و انسانی رخ داد و طمع دشمنان به کشور را ناکام گذاشت.

استاندار گیلان به حفظ اسلام، ولایت و استقلال کشور اشاره کرد و گفت: هرگاه شرایط برای نفوذ مهیا باشد دشمنان به هرگونه اقدام متجاوزانه دست می‌زنند.

وی درباره فتنه 88 اذعان کرد: در این دوره شرایطی پیش آمد که دشمنان فکر کردند می‌توانند در کشور نفوذ کنند از این‌رو تمام قد وارد میدان شدند و به جان، مال، ناموس و قدرت ما طمع کردند.

هاشم‌نیا همکاری آگاهانه عده‌ای نفوذی، فریب خوردن برخی افراد، سهل‌انگاری و ساده‌انگاری عده‌ای دیگر را موجب بروز فتنه در سال 88 دانست.

وی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در خلق حماسه‌ها، خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی ببینند که مردم در حماسه‌ها شرکت نمی‌کنند و چراغ خاموش حرکت می‌کنند طمع‌کار می‌شوند بنابراین حضور مردم در صحنه دشمنان را مأیوس می‌کند و اگر دشمن ببیند مردم حضور دارند طمع‌ورزی نمی‌کند.

استاندار گیلان اضافه کرد: مردم با شرکت در حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد نشان می‌دهند که ما برای همیشه با چراغ روشن حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در صحنه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: مردم به جهانیان نشان می‌دهند این کشور از حفاظ و امنیت بالایی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب برخوردار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: ما به روح مقدس شهدای عملیات بیت‌المقدس درود می‌فرستیم، امروز با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان، کشور جمهوری اسلامی ایران در اوج قرار گرفته است.

هامون محمدی، اساس کار نیروهای مسلح را اتکال به نیروی الهی دانست و یادآور شد: آنچه امروز در قلب محافظان این کشور می‌تپد دستورات الهی است.

وی افزود: امروز ما در نیروهای مسلح باید معنویت را تقویت کنیم زیرا تمام عزت ما ناشی از معنویت است و ما تابع دستورات الهی هستیم.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول