اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقای خنده اطلاعی از یکی از مهمترین احکام فوتبال ایران نداشت

پشت پرده رای تیم شهرداری تبریز/ به من می‌گن علی کفاشیان!

حضور کفاشیان در تبریز با اعلام رای کمیته استیناف در مورد تیم شهرداری تبریز مصادف بود، اما رئیس فدراسیون فوتبال ایران با شگرد خاص خود فرصت طلایی را از خبرنگاران تبریزی برای ثبت اظهار نظر وی در مورد این رای گرفت.

پشت پرده رای تیم شهرداری تبریز/ به من می‌گن علی کفاشیان!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی کفاشیان که در همایش نایب رئیسان بانوان هیئت‌های فوتبال سراسر کشور به تبریز سفر بود، در حاشیه حضور خود در این شهر، ساختمان هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی را افتتاح کرد.

تاخیر یک ساعته مراسم افتتاح ساختمان هیئت فوتبال شاید در ظاهر کم اهمیت به نظر می‌رسید، اما در پشت پرده این تاخیر اتفاقات دیگری نقش بسته بود.

حضور کفاشیان برای خبرنگاران تبریزی یک فرصت طلایی بود تا آخرین اخبار و اطلاعات پرونده تیم شهرداری تبریز را از مرد اول فوتبال ایران جویا شوند، حتی این انتظار وجود داشت که رای کمیته استیناف از زبان کفاشیان شنیده شود اما رئیس فدراسیون فوتبال ایران سعی کرد خود را از این پرونده بی‌اطلاع نشان داده و حتی ابراز امیدواری کرد که تیم شهرداری تبریز از رای صادره مصون بماند.

یعنی کفاشیان هیچ اطلاعی از رای صادره یکی از مهمترین احکام فوتبال ایران نداشت؟ بدون شک کفاشیان از رد فرجام خواهی خبر داشت، اما یک ساعت دیرتر در مراسم افتتاح حضور یافت و زمانی خبر رای استیناف در سایت فدراسیون قرار گرفت که خبرنگاران ورزشی تبریز در مراسم افتتاح بودند و هیچ اطلاعی از این رای نداشتند.

کفاشیان هرچند آستانه طاقت بالایی در مورد انتقادات از خود داشته و سعی می‌کند روابط حسنه‌ای با خبرنگاران داشته باشد، اما پر واضح بود که دوست نداشت بعد از اعلام رای کمیته استیناف مقابل نمایندگان رسانه‌های گروهی تبریز قرار گیرد و کاملا با تهران و فدراسیون فوتبال برای زمان اعلام خبر هماهنگ بود.

همین رفتار وی مورد انتقاد شهردار تبریز گرفت.

علیرضا نوین با گلایه از این رفتار اعلام کرد ساعاتی پیش علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه افتتاح ساختمان جدیدی هیئت فوتبال استان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران محلی ابراز امیدواری کرد که کمیته استیناف با نگاهی منصفانه، تصمیمی در راستای کمک به این تیم اتخاذ کند.

پرونده باشگاه شهرداری تبریز حداقل تا پایان دوره شهرداری نوین بسته شد و تمام تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری منحل شدند آیا شهردار بعدی نیز همسو با این تصمیم نوین عمل خواهد کرد و یا سیاست ورزش قهرمانی در این باشگاه را مجددا ترویج خواهد داد. 

براساس این گزارش، صالحی رئیس کمیته استیناف در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون گفت: در خصوص رسیدگی به اعتراضات واصله نسبت به رای شماره 141 مورخ 23/2/92 صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که دلالت بر سقوط تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ دسته اول و تیم فوتبال یادآوران شلمچه به لیگ دسته سوم و محکومیت عوامل تیم‌های مذکور به محرومیت از فعالیت در فوتبال و پرداخت جریمه نقدی به لحاظ تبانی دارد با عنایت به بررسی لوایح اعتراضیه معترضان و ملاحظه اوراق و محتویات پرونده نهایتاً با نقض و اصلاح بخشی از آن حکم در کمیته استیناف به شرح ذیل مبادرت به صدور حکم کرد:

الف -  تیم فوتبال شهرداری تبریز به سقوط به لیگ دسته دوم نیز محکوم شد

ب – حکم صادره در خصوص تیم یادآوران شلمچه مجددا تایید شد

ج – حکم محکومیت آقایان فراز کمالوند، صادق ورمزیار، پیمان صاحب‌جمعی، محمد عارف‌نیا، ایوب غزی، منصور چلداری، مجید ناصر تایید شد که مشروح حکم در خصوص سایر افراد متعاقباً در سایت فدراسیون قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول