اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 7 خرداد ماه

مهلت بیمه‌گری خرما در جنوب کرمان تمدید شد

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی جنوب کرمان گفت: مهلت بیمه‌گری خرما در جنوب کرمان تمدید شد.

مهلت بیمه‌گری خرما در جنوب کرمان تمدید شد

فرزاد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: از تمام باغداران خرما درخواست می‌شود تا از فرصت پیش آمده استفاده کرده و نسبت به بیمه باغ خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مهلت تمدیدی هفت روز و حداکثر تا هفتم خرداد ماه سال جاری است، افزود: تعداد متقاضیان در روزهای پایانی افزایش داشته است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل میزان خرمای بیمه شده بیشتر بوده و این مدت تمدید انجام شده است.

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: در سال زراعی گذشته تعداد زیادی از بیمه‌گزاران باغات خرما به دلیل عدم مطالعه بیمه‌نامه و شرایط آن، بعد از وقوع خسارت فرم درخواست بازدید خسارت را تکمیل نکرده‌ و آن را به دفاتر بیمه‌ای تحویل ندادند و امکان پرداخت، خسارت خرما به این افراد میسر نشد.

وی عنوان کرد: پس از مکاتبات متعدد و اعلام شرایط و محرومیت منطقه اخیرا هیئت ‌مدیره صندوق بیمه کشاورزی مجوز پرداخت غرامت به افراد جامانده را فقط برای منطقه جنوب کرمان صادر کرد که اقدامات پرداخت این خسارت در حال انجام است.

شریفی تصریح کرد: در سال زراعی گذشته حدود 260 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران جنوب استان کرمان از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت شده است.

انتهای پیام/80002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول