اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه ما در استان اصفهان:

جلب اعتماد مشتریان از وظایف اصلی بیمه‌گران است

سرپرست بیمه ما در استان اصفهان گفت: جلب اعتماد مشتریان از وظایف اصلی بیمه‌گران است.

جلب اعتماد مشتریان از وظایف اصلی بیمه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدعلیرضا سمائی در رونمایی جشن پیراهن تیم فوتبال ساحلی که به اسپانسری بیمه ما نمایندگی رسول ایران پور برگزار شد، با اشاره به اینکه بیمه ما (ملت ایران) برگرفته از کلمه ملت ایران است، تصریح کرد: شرکت بیمه ما در 15 تیر ماه سال 1390 فعالیت‌های بیمه‌ای را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه همکاری بیمه ما با همکاری بانک ملت و مشارکت چندین شرکت در حوزه‌های مالی و صنعت نفت نتیجه به نسبت خوبی در مدت دو سال داشته است، تاکید کرد: البته با استفاده از نیروی انسانی متخصص، بهره‌برداری از شعب و نمایندگی‌ها به نقطه مطلوبی در این مدت دو سال رسیده است.

سرپرست بیمه ما در استان اصفهان ادامه داد: شرکت بیمه ما تاکنون موفق به ایجاد 22 شعبه در سراسر کشور و جذب بیش از 900 نماینده شده است و همچنین بیمه ما موفق به کسب رتبه نخست در شاخص نرخ رشد حق بیمه تولیدی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 150 نماینده بیمه ما در استان اصفهان است، گفت: 70 درصد آن داخل شهر اصفهان و 30 درصد از نمایندگی‌ها نیز در شهرستان‌های نجف آباد، شهرضا، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، مبارکه، فولادشهر و زرین‌شهر فعال هستند.

سمائی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اهدافی که ما در شرکت بیمه ما دنبال می‌کنیم ایجاد یک ترکیب بهینه پرتفوی و بیمه‌ای با توجه به ظرفیت امکانات سهامداران و وضعیت بیمه کشور است، افزود: قرار گرفتن در رده سه بیمه تراز اول کشور در بخش غیردولتی و محلی و نیز قرار گرفتن در تبه بالا به لحاظ حجم حق بیمه‌ها در سه سال اول فعالیت طبق لیست مشتری‌های خرد و کلان از طریق ارائه در خدمات فروش و پس از فروش است.

وی اضافه کرد: بیمه ما در زمینه فروش بیمه‌های عمر، سرمایه‌گذاری، مسئولیت و آتش‌سوزی در استان اصفهان بسیار موفق عمل کرده است.

سرپرست بیمه ما در استان اصفهان اضافه کرد: افرادی که به صنعت بیمه وارد می‌شوند باید آگاهانه به همراه علم و دانش بیمه‌ای و تسلط به فنون ابتدایی بازاریابی باشند.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول