اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری مسئولان

مشکل تکمیل ظرفیت بلیط فرودگاه گچساران به‌زودی برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهری، وزارت نفت و شرکت نفت گچساران مشکل تکمیل ظرفیت بلیط فرودگاه حل می‌شود.

مشکل تکمیل ظرفیت بلیط فرودگاه گچساران به‌زودی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل در سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران اظهار کرد: سال گذشته  همانند دیگر ادارات گچساران، سالی پربار و افتخارآمیز برای صنعت نفت  بود زیرا در این سال همه تعهداتی که از سوی وزارت نفت برنامه‌ریزی شده بود، توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران محقق شد تا این شرکت به عنوان شرکت برتر وزارت نفت معرفی شود.

وی کسب مقام نخست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مدیرعامل آن در نظام مشارکت کشور را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال گذشته عنوان کرد و افزود: این موضوع نشان دهنده مشارکت و استفاده از نظرات و پیشنهادات کارکنان و عوامل شرکت نفت در کارهای اجرایی  و ارتباط تنگاتنگ مدیریت شرکت نفت گچساران با کارکنان این شرکت است.

پاکدل با اشاره به راه‌اندازی فرودگاه گچساران و مشکلات فعلی پرواز آن خاطرنشان کرد: آنچه در درجه نخست مهم است، این است که گچساران دارای تنها فرودگاهی در استان بوده که قابلیت نشست و برخاست هواپیمای جت فوکر 100 در آن مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای انجام پرواز از فرودگاه وجود ندارد و تنها موضوع ظرفیت خرید بلیط هواپیما بوده که با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهری، وزارت نفت و شرکت نفت گچساران موافقت‌هایی برای حل این مشکل به عمل آمده است و این مشکل نیز به‌زودی برطرف می‌شود.

پاکدل با اشاره به قهرمانی و صعود نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور گفت: اعتقاد ما بر انجام کارهای فرهنگی در ورزش بوده و اکثریت باشگاه‌های ورزشی نیز با عنوان فرهنگی-ورزشی مطرح هستند.

وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی برای انجام کارهای فرهنگی توسط باشگاه نفت و گاز گچساران و ورزش نفت صورت گرفته است.

پاکدل با تشکر از حضور مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه امام جمعه گچساران و روحانیت حاضر در ورزشگاه بیان داشت: حضور امام جمعه گچساران و روحانیت در ورزشگاه شهدای نفت سبب ایجاد فضای روحانی و معنوی برای بازیکنان تیم شد و سخنان ایشان در بین دو نیمه با بازیکنان نفت و گاز گچساران تأثیر زیادی بر بازیکنان در انجام بازی جوانمردانه و دوری جستن از حاشیه‌های آن بازی داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر این‌که ما به باشگاه فرهنگی-ورزشی و همدلی در همه امر اعتقاد داریم، بیان داشت: در جریان بازی نفت و گاز گچساران و صنعت ساری بهترین نقاط زمین به بنرهای 500 شهید گچساران، توسل به بی‌بی حکیمه(س)، معرفی گچساران و شعارهای فرهنگی اختصاص داشت.

پاکدل یادآور شد: در بازی‌های بزرگ و حساس فوتبال کمتر دیده می‌شود که بعضی از تماشاگران از الفاظ رکیک و زننده استفاده نکنند اما در گچساران با توجه به حوادث پیش آمده در ساری به جز تشویق تیم هیچ توهینی به تیم مقابل نشد و این نشان‌دهنده فرهنگ بالای مردم گچساران و تلاش نفت برای انجام کاری فرهنگی و ورزشی بود.

انتهای پیام/82001/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول