اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:

هیئت پزشکی ورزشی اصفهان بهترین هیئت کشور است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هیئت پزشکی ورزشی اصفهان بهترین هیئت کشور است.

هیئت پزشکی ورزشی اصفهان بهترین هیئت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطفعلی پورکاظمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جواهری یک از مدیران خوب ورزش کشور بوده و یکی از افتخارات وزارت ورزش و جوانان است.

وی در ادامه به سالن برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: برگزاری مجمع در چنین سالنی نشان‌دهنده اهمیت مجامع ورزشی در استان دارد و بی‌جهت نیست که به اصفهان نصف جهان می‌گویند چراکه این استان از ظرفیت بسیار بالایی در تمامی زمینه‌ها برخوردار است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان قطب علمی و بهترین هیئت کشور است و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به عنوان فدراسیون علمی، آموزشی و درمانی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولیت پزشکی ورزشی آسیا در نزد فدراسیون ما است که از نظر علمی هم بالاترین رتبه را دارد و این زنجیره خود به خود به اصفهان نیز باز می‌گردد.

پورکاظمی ضمن تشکر از بارانی رئیس و دانشور به عنوان دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: دانشور هم یکی از کارشناسان طراز اول که باید به وی و تیم کاری هیئت استان تبریک گفت.

وی ادامه داد: ارزیابی وزارت ورزش و جوانان روی آمار بیمه شدگانی است که ما در اختیار آنها قرار می‌دهیم و به وسیله این آمار برنامه‌ریزی‌های خودشان را انجام می‌دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به مصرف مکمل‌های پروتئینی در میان ورزشکاران افزود: مصرف پروتئین‌ها و مکمل‌ها نباید توسط مربی تجویز شود، بلکه باید توسط پزشک این توصیه‌ها انجام پذیرد و به جوانان 16 و 17 ساله که وارد باشگاه‌های بدنسازی می‌شوند نباید گفته شود پروتئین مصرف کنند.

وی با اشاره به آمار دوپینگ طی دو سال گذشته تاکید کرد: آمار افرادی که در سال 91 دوپینگ ‌کرده بودند 60 درصد کاهش یافته و در سال 90 نیز از 730 تستی که مورد ارزیابی قرار دادیم 20 مورد آن مثبت بود، اما در سال 91 از 757 آزمایش دوپینگی که به عمل آوردیم تنها 8 مورد آن مثبت بود.

پورکاظمی تصریح کرد: سه رشته روانشناسی ورزشی، ماساژ ورزشی و تغذیه ورزشی را به ثبت رسانده‌ایم.

انتهای پیام/63020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول