اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از نخستین ایستگاه رادیویی و تلویزیونی «دیجیتال» آوج

فرماندار آوج گفت: نخستین ایستگاه رادیویی و تلویزیونی «دیجیتال» شهرستان آوج با حضور استاندار قزوین و مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از نخستین ایستگاه رادیویی و تلویزیونی «دیجیتال» آوج

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج در خصوص توسعه راه‌اندازی شبکه‌های ارتباطی در شهرستان آوج اظهار داشت: برای نخستین بار ایستگاه و شبکه رادیویی و تلویزیونی «دیجیتال» این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سیستم کنونی آنت‌دهی صدا و سیمای شهرستان آوج در حال حاضر آنالوگ بوده و ایستگاه یاد شده آنتن‌دهی این شهرستان را به حالت دیجیتال و منطبق با فناوری‌های روز ارتباطی تطبیق می‌دهد.

فرماندار آوج بیان کرد: نخستین شبکه دیجیتال شهرستان آوج در روستای گرمک بخش مرکزی این شهرستان احداث و 7 میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار قزوین برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

موسوی با اشاره به اینکه عملیات ساخت و بهره‌برداری ایستگاه رادیویی و تلویزیونی شهرستان آوج با مساعدت‌های استاندار قزوین از ماه‌های گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: مجموع فضای محیطی این شهرستان با بهره‌برداری از طرح یاد شده به زیر پوشش شبکه‌ای صدا و سیما رفته و خدمتی دیگر برای شهروندان آوجی رقم می‌خورد.

موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام تجهیزات لازمه در ایستگاه دیجیتال مذکور نصب و به کارگیری شده است، ابراز داشت: مراسم بهره‌برداری و افتتاح نخستین شبکه دیجیتال آوج با حضور استاندار قزوین، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و تعداد قابل توجهی از مدیران و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در چهارشنبه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول