اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

تمام کشور تا پایان سال زیر پوشش شبکه‎های دیجیتال قرار می‎گیرد

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه همه مراکز استان‎ها موظفند در تولید سریال‎ها و تله فیلم‎های خود از هنرمندان بومی و نیروهای جوان استفاده کنند، گفت: تمام کشور تا پایان سال زیر پوشش شبکه‎های دیجیتال قرار می‎گیرد.

تمام کشور تا پایان سال زیر پوشش شبکه‎های دیجیتال قرار می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی صدا و سیما مرکز خراسان‎رضوی، کیومرث طهماسبی در بازدید از مراحل ساخت سریال تلخ و شیرین در شاندیز مشهد، این سریال را کاری جدید درباره سبک زندگی و موضوعات گوناگون آن دانست و اظهار داشت: شورای طرح و برنامه و نظارت صدا و سیمای مرکز اجازه داد تا کل کار انجام شود، مشروط بر اینکه با کیفیت خوب تحویل ستاد شود.

وی گفت: اگر تلخ و شیرین همه ملاک‌های یک سریال خوب و با کیفیت را داشته باشد، ما همه هزینه‌های ساخت آن را پرداخت می‌کنیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، افزود: بی شک سریال تلخ و شیرین برای مرکز خراسان‌رضوی و نیز همه شبکه‌های ملی یک امتیاز است.

طهماسبی همچنین در جمع معاونان و مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: ماموریت رسانه ملی در روزهای آینده این است که مردم را نسبت به انتخابات پیش‌رو آگاه‌تر کند و تاثیر مشارکت مردم در آینده سیاسی کشور را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب، گفت: توجه بیش‌تر به این فرمایشات در برنامه‌سازی‌ها مردم را به انتخابی آگاهانه هدایت می‌کند.

وی توجه به انتخابات را انعکاس حماسه سیاسی مردم دانست و گفت: پس از انتخابات توجه به وضعیت معیشتی مردم و خلق حماسه اقتصادی برای حل مشکلات آنان، رویکرد رسانه ملی و شبکه‌های استانی است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: صدا و سیمای خراسان‌رضوی ظرفیت‌های خوبی دارد که می‌تواند این مرکز را به یک شبکه ملی تبدیل کند تا بخشی از مطالبات مردم کشور از رسانه‌ها پاسخ داده شود.

طهماسبی درباره توسعه فناوری در صدا و سیما هم گفت: به طور متوسط 80 درصد جمعیت کشور هم اکنون زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارد و تا پایان سال این پوشش کامل می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌رضوی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این مرکز در سال گذشته، امید بخشی، تولید آثار فاخر و ویژه و مهندسی پیام برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله اهداف این تولیدات اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نهاوندی با اشاره به توانمندی‌ها و زیرساخت‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی از آمادگی این مرکز برای ارتقاء به شبکه ملی زیارت خبر داد.

گفتنی است سریال تلخ و شیرین کاری از تولید سیمای مرکز خراسان رضوی است، که مراحل تصویربرداری آن از حدود دو ماه پیش آغاز شده است. تصویربرداری و تدوین همزمان این سریال 26 قسمتی با چهار کارگردان و 110 بازیگر تاکنون 45 درصد پیشرفت داشته است و تا دو ماه دیگر آماده پخش از سیمای استان‎ها و شبکه‎های سراسری می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول