اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول شبانه‌روز

سرانه مصرف آب در کاشان 157 لیتر است

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کاشان متوسط سرانه مصرف آب در کاشان را 157 لیتر در شبانه‌روز طی سه سال گذشته ذکر کرد.

سرانه مصرف آب در کاشان 157 لیتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر قانع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان تعداد مشترکان شرکت آبفای این شهرستان را 125 هزار و 566 انشعاب اعلام کرد و اظهار داشت: 160 لیتر در شبانه‌روز مصرف سرانه آب شهرستان کاشان در سال 89 بوده که این میزان مصرف با اجرای طرح هدفمندی یارانه در سال 90 به 153 لیتر در شبانه‌روز کاهش یافت.

وی با اشاره به رشد 10 درصدی مصرف سرانه آب در سال 91 نسبت به سال 90 در شهرستان کاشان گفت: مصرف سرانه آب شهرستان در سال 91 به میزان 158 لیتر در شبانه روز افزایش یافت که نسبت به سال قبل پنج لیتر مصرف سرانه افزایش داشته است. 

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کاشان افزود: مصرف آب 65 درصد از مشترکان آب کاشان در سال 90 در الگوی مصرف قرار گرفته و بقیه مشترکان در بالای الگوی مصرف جای گرفته‌اند در حالی که این آمار در سال گذشته به ترتیب 60 و 40 درصد است.

وی در ادامه، تسریع و تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای فعالیت‌ها را به عنوان مهمترین برنامه‌ها و اهداف حوزه مشترکان شرکت آبفای کاشان اعلام و خاطرنشان کرد: ارائه کلیه خدمات به 18 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با هدف تمرکززدایی، تسریع و تسهیل در خدمات امور مشترکان آبفای کاشان است.

قانع، امکان پرداخت‌های غیرحضوری، الکترونیکی از طریق وب سایت شرکت با ارسال کد و دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت را یکی دیگر از امکانات آبفای کاشان با هدف خدمات‌رسانی آسان به مشترکان ذکر و عنوان کرد: برای تشویق مشترکان به مشترکانی که پرداخت غیرحضوری دارند در هر دوره به قید قرعه به پنج نفر مبلغ 100 هزار ریال پاداش به حساب بستانکاری مشترکان پرداخت می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه آب در شرکت آب و فاضلاب کاشان خبر داد و یادآور شد: مشترکان می‌توانند از طریق این سامانه با ارسال یک کد و یک شماره تلفن از طریق ارسال پیامک به 30007911، آخرین اطلاعات صورتحساب‌ها و  اقساط پرداختی و باقیمانده فروش فاضلاب خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/2406/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول