اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای خوزستان:

آبفای خوزستان 570 هزار اشتراک دارد

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: شرکت آبفا خوزستان بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 760 کیلومتر شبکه فاضلاب و بیش از 570 هزار اشتراک را در اختیار دارد.

آبفای خوزستان 570 هزار اشتراک دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد، توسعه سامانه تلفنی متمرکز 122 از شش شهر در سال 90 به 25 شهر را در راستای تسهیل و تسریع خدمات به مشترکین عنوان کرد و افزود: تلاش برای جذب رضایت بیشتر مردم از خدمات صنعت آب و رسیدگی به موقع به امور مردم از اولویت‌های مهم آبفا خوزستان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا خوزستان بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 760 کیلومتر شبکه فاضلاب و با بیش از 570 هزار اشتراک را در اختیار دارد، اظهار کرد: با بهره گیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای سامانه 122 در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب گفت: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شده‌اند، اضافه کرد: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفا خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانند.

گفتنی است سامانه تلفنی متمرکز 122 آبفا خوزستان با شش شهر آبادان، خرمشهر، دزفول، بندرامام، شوشتر و گتوند در سال 90 پایه‌گذاری شد و با تلاش همکاران به 23 شهر مسجدسلیمان، دزفول، رامشیر، ماهشهر، بندرامام، چمران، شادگان، آغاجاری ، آبادان، خرمشهر، امیدیه، ایذه، رامهرمز، سوسنگرد، لالی، گتوند، هندیجان، گتوند، رامشیر، باغملک، شوشتر، اندیمشک، و بهبهان توسعه داده شده است و به‌زودی در هویزه و بستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول