اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مردمی صورت گرفت

34 درخواست روستاییان فومن از مدیرعامل آبفار گیلان

مردم روستاهای فومن در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان 34 تقاضا درخواست کردند که مهم‌ترین آن در بخش تأمین و تقویت آب آشامیدنی بود.

34 درخواست روستاییان فومن از مدیرعامل آبفار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مدیر عامل آبفار گیلان امروز با حضور در امور آبفار فومن با روستاییان این شهرستان در زمینه آبرسانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدعلی فرامینی، با تاکید بر ضرورت برطرف شدن مشکلات کمی و کیفی آب آَشامیدنی فومن اظهار کرد: اکنون حدود 12 هزار مشترک در شهرستان گردشگرپذیر فومن از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

وی فومن را هشتمین شهرستانی معرفی کرد که به منظور دیدار مردمی در آنجا حضور یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، نصب سیستم کنترل دور در تاسیسات آبرسانی روستاهای گشت و گوراب‌پس، برطرف شدن مشکل افت فشار آب روستای گشت‌رودخان را از جمله درخواست‌های مردم فومن در بحث آبرسانی عنوان کرد.

وی، شستشوی شبکه آبرسانی روستاهای پیش‌ده، راسته‌کنار و بویین، تسریع در اجرای پروژه آبرسانی روستای شولم، بازسازی و شستشوی شبکه آب روستای لولمان را از دیگر درخواست‌های مردم فومن ذکر کرد.

فرامینی، حفر چاه دوم در تاسیسات آبرسانی روستای گوراب‌پس به همراه تقاضاهای مذکور را از جمله موارد مورد تاکید به امور آبفار فومن عنوان کرد.

وی یادآور شد: اقدام‌های مذکور باید در روزهای آینده با جدیت تمام در فومن پیگیری و انجام شوند.

همچنین در این دیدار مردمی تعدادی از پیمانکاران و آبداران نیز مشکلات خود را با مدیر عامل آبفار گیلان درمیان گذاشتند که دستورهای لازم برای برطرف شدن این مشکلات صادر شد.

در دیدار مردمی مذکور تعداد 34 فقره درخواست از طرف مراجعه کنندگان ارائه شد که مهم‌ترین مسائل مطروحه در بخش‌های تأمین و تقویت آب آَشامیدنی بود.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول