اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

شهدا تقوا را بر نفس خود حاکم کرده بودند

فرماندار زرند گفت: شهدا و ایثارگران تقوا را بر نفس و جان خود حاکم کرده بودند و به پیروزی رسیدند.

شهدا تقوا را بر نفس خود حاکم کرده بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی امروز در مراسم کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت سوم خرداد با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم بر گسترش فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد.

وی فرا رسیدن ولادت امام علی (ع) نخستین امام شیعیان جهان را تبریک گفت و از حاضران خواست که به مطالعه زندگی گهربار آن حضرت بپردازند.

کرمی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به سختی‌های هشت سال دفاع مقدس و ایثار و گذشت شهدا و جانبازان برای دفاع از میهن اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران تقوا را بر نفس و جان خود حاکم کرده بودند، افزود: اینگونه بود که آنها سربلند از موانع و خطرات گذشتند و پیروز شدند.

به گزارش فارس، رضا کرمی فرماندار زرند، زمانی فرمانده سپاه زرند، معاون فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان اجرایی و بسیجیان در این آیین حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان پس از کوهپیمایی در کوه‌های اطراف روستای بهشتی در محوطه مسجد این منطقه تجمع کردند و در ادامه مراسم با شکوه باستانی‌کاران زورخانه حضرت علی (ع) زرند با اجرای حرکات نمایشی زورخانه‌ای با شکوه ویژه‌ای اجرا شد.

انتهای پیام/80022/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول