اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت

غبارروبی گلزار شهدای شهر الوند

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، گلزار شهدای شهر الوند غبارروبی شد.

غبارروبی گلزار شهدای شهر الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، گلزار شهدای شهر الوند با حضور مسئولان شهرستان البرز و خانواده‌های معظم شهدای الوند غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین معنوی که امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و فرماندهان سپاه در گلزار شهدای شهر الوند برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: استقلال و آزادی میهن اسلامی را مرهون جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

حجت‌الاسلام علی مصائبی شهدا را گرانبهاترین انسان‌های جامعه معرفی و تصریح کرد: آنان که جان خویش را در راه اسلام و اعتلای آرمان‌های انقلاب اهدا کردند تا میهن اسلامی را از دست دشمنان اسلام دور کنند، گران‌قدرترین انسان‌های جامعه امروز هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: شهیدان با نثار خون خود در راه اسلام، وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار داده‌اند.

مصائبی تأکید کرد: تا زمانی که زنده‌ایم پاسدار خون شهدا خواهیم بود و با پیروی و تبعیت از ولایت، راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی را ارتقا می‌دهیم.

گفتنی است، هم‌زمان با مدح جایگاه شامخ شهیدان توسط یکی از مداحان اهل بیت؛ گلباران و عطر افشانی مزار شهدا نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول