اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

حضور سلایق مختلف در انتخابات خلق حماسه را افزایش می‌دهد

امام جمعه نکا گفت: حضور سلایق مختلف در انتخابات، خلق این حماسه سیاسی را افزایش می‌دهد.

حضور سلایق مختلف در انتخابات خلق حماسه را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: شورای نگهبان با دقت و بررسی‌های متعدد هشت نفر را از بین حدود 700 نفر برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته است که از سلایق مختلف سیاسی هستند.

وی ادامه داد: رد صلاحیت برخی از افراد در این دوره از انتخابات نیز دلیل بر ناکارآمد بودن آنان نیست، بلکه برای این پست و مقام مورد تایید قرار نگرفتند و در پست‌ها و سمت‌های دیگر می‌توانند مثمرثمر بوده و خدمات مناسب ارائه کنند.

امام جمعه نکا، با بیان اینکه امروز همه ما باید نسبت به انتخابات آینده دغدغه داشته باشیم، تصریح کرد: با انتخابات گسترده و انتخاب فرد اصلح، باید حماسه‌ای دیگر در سال 92 برای ایران اسلامی خلق کنیم.

وی گفت: حماسه سیاسی، با حضور گسترده در انتخابات مهیا می‌شود و در این راستا همه باید معیارهای مورد نظر را در انتخاب اصلح مورد توجه قرار دهند.

لایینی با بیان اینکه حضور حدود 700 نفر در صحنه نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری و وارد شدن به عرصه، انتخاب شورای نگهبان، تمکین رد صلاحیت‌های انتخابات ریاست جمهوری به رای شورای نگهبان و همه و همه بیانگر خلق حماسه‌ای جدید برای ایران اسلامی است.

وی با تبریک به مناسبت روز میلاد امام علی(ع) ادامه داد: فضائل و برجستگی‌های زندگی این امام به قدری است که زبان قاصر از بیان آن است و باید بدانیم شیعه علی (ع) بودن در گرو رعایت تقوای الهی است.

لایینی با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف، جلوگیری از بی‌بندوباری و بد‌حجابی‌های فعلی را برای جامعه اسلامی ناپسند دانست و افزود: همه ما باید براساس وظیفه در این راستا وارد شده و دغدغه حفظ حجاب در جامعه داشته باشیم.

وی گفت: اگر نمی‌توانیم برخورد کنیم و تذکر دهیم حداقل از این بی‌بندوباری غصه‌دار شویم و از کنار آن به راحتی عبور نکنیم.

وی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، بر ادامه راه شهدا برای حفظ نظام و انقلاب تأکید کرد  و افزود: سوم خرداد نیز حماسه‌ای بی‌نظیر برای ایران اسلامی بود که توانستیم 5 هزار و 600 کیلومتر از خاک ایران اسلامی را آزاد کنیم و این روز روز اقتدار همه جانبه ما در حفظ تمامیت ارضی است.

وی گفت: خرمشهر با ایمان به خدا پیروز شد و امتی که ایمان دارد، تقوا دارد، صبر دارد و معنویت دارد و این چنین امتی مورد لطف خداوند قرار گرفت.

انتهای پیام/86002/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول