اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

همه موظفند در برابر تصمیم شورای نگهبان سر تسلیم فرود آورند

امام جمعه بیجار گفت: همه موظف هستند در مقابل تصمیم شورای نگهبان سر تسلیم فرود بیاورند و از حاشیه‏پردازی و سخن‏پردازی‏های بی‏مورد پرهیز کنند.

همه موظفند در برابر تصمیم شورای نگهبان سر تسلیم فرود آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) به شخصیت والای آن حضرت اشاره و اظهار کرد: امام علی(ع)  سرچشمه تمامی فضیلت‌هاست  و باید سخنان گهربار و منش این امام بزرگوار را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

وی افزود: تمامی  مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی بر این اعتقاد هستند که شخصیت والای امام علی(ع) لحظه‌ای از متابعت خاتم انبیا(ص) کوتاهی نکرده و همواره در راه مجاهدت برای اسلام ناب محمدی کوشیده است.

امام جمعه بیجار ذر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر از چنگال دشمنان گفت: رزمندگان و غیورمردان ایران اسلامی در این عملیات به دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که در مسیر دفاع از تمامیت ارضی کشور جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و اجازه تعرض به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

وی به رشادت های رزمندگان و  شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: ما هر چه داریم از برکت خون و نام شهدایی است که جان خود را در راه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند.

خطیب جمعه بیجار ادامه داد: امروزه وظیفه ما پاسداری از خون شهدای ایران اسلامی است و حضور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی دیگر در اواخر خرداد یکی از راه‌های پاسداشت از خون این دلاورمردان است.

وی همچنین به جایگاه ارزشمند شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: این نهاد مقدس از ابتدای شکل گیری به فرمان امام راحل(ره) همواره پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده است.

حجت‌الاسلام مرادی اضافه کرد: این نهاد مقدس با وجود توطئه‌های مختلف در مسیر حق و حقانیت حرکت کرده و نباید بعضی افراد ناآگاه به خود اجازه بدهند خدمات این شورا را زیر سوال برده چراکه تخریب شورای نگهبان به معنای همراهی با دشمنان نظام است.

امام جمعه بیجار در پایان با بیان اینکه همه موظف هستند در مقابل تصمیم شورای نگهبان سر تسلیم فرود بیاورند و از حاشیه‏پردازی و سخن‏پردازی‏های بی‏مورد بپرهیزند، اضافه کرد: شورای نگهبان با استناد تصمیم می‏گیرد و از این رو همه باید به نتیجه بررسی‏ها احترام بگذارند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول