اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

پردیس؛ آوردگاه خلق حماسه سیاسی

پردیس، امسال میزبانی برای آوردگاهی حساس است؛ انتخاباتی که برای نخستین بار به صورت شهرستانی در این منطقه برگزار می‏شود.

پردیس؛ آوردگاه خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهرستان نوبنیاد پردیس امسال میزبان یک رویداد بزرگ به نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری است که باید در امتداد پیام «حماسه سیاسی» به زیبایی هر چه تمام‏تر خلق شود.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز اخیراً در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، انتخابات ماه آینده را مهم‏ترین مسئله کنونی کشور خواندند و با اشاره به تأثیرات کوتاه‌مدت و بلندمدت این رویداد خاطرنشان کردند: «در این انتخابات یک نفر با رأی ملت، مدت چهار سال بر سرنوشت و مسائل عمده کشور حاکم می‏شود؛ اما برخی تصمیمات و کارهای خوب یا غیرخوب این فرد، می‏تواند حتی در 40 سال آینده بر کشور تأثیرگذار باشد و این واقعیت، نشان می‏دهد که انتخابات ریاست جمهوری چقدر مهم است.»

 

حضور میلیونی مردم؛ تلنگری برای مسئولان

فرماندار شهرستان پردیس در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران می‏گوید: مردم به خوبی آگاه هستند؛ این مسئولان هستند که فکر می‏کنند مردم خواب هستند و آنها را نمی‏بینند.

ایرج بیگدلو اظهار داشت: اطمینان داریم که در انتخابات آینده کشور، حضور گسترده مردم را پای صندوق‏های اخذ رأی شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: امیدواریم بار دیگر حضور میلیونی مردم در صحنه تلنگری برای مسئولان باشد تا قدر آنها را بیشتر بدانند.

بیگدلو گفت: حمایت ملت از نظام باید برای کسانی که چه در حوزه انتخابات ملی ریاست جمهوری و چه در حوزه انتخابات محلی شوراها کاندیدا می‏شوند، تذکر و تلنگری باشد و بدانند که وقتی نیاز به اعتماد و حرکت مردمی داریم، آنها این‏گونه پیش‏قدم می‏شوند.

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری انتخابات، نوبت با مسئولان است که حسن نیت خود را نشان دهند؛ آنها چهار سال فرصت دارند تا پاسخ مردم را با خدمات خود بدهند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: بخشی از مردم می‏توانند بگویند امروز بیمار بودیم و نتوانستیم در انتخابات شرکت کنیم و رأی دهیم؛ اما مسئولان نمی‏توانند بگویند چهار سال وقت نداشتیم که برای مردم کاری انجام دهیم.

 

پردیس؛ مهیای برگزاری رویدادی بزرگ

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی نیز در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران می‏گوید: در همه موارد، بحث‏های انتخاباتی خوبی در شهرستان پردیس صورت گرفته است و امروز شاهد برگزاری جلسات مطلوبی در این زمینه هستیم.

حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی اضافه کرد: بحث انتخابات وارد جلسه‏های شوای فرهنگ عمومی و خطبه‏های نماز جمعه شهرستان پردیس نیز شده است و در نشست‏های متعددی این موضوع را مطرح کردیم.

وی تصریح کرد: در پایگاه‏های بسیج، حوزه‏های علمیه، حلقه‏های صالحین و . . . نیز از مدت‏ها پیش زمینه‏سازی خوبی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی اضافه کرد: در شهر جاجرود نیز جلساتی در زمینه برگزاری انتخابات داشتیم تا در جاجرود هم روحانیت، پایگاه‏های بسیج و شوراها در جهت آماده‏سازی مردم برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی وارد میدان شوند.

توسلی گفت: جلسه‏های هماهنگی و رسیدگی به امور شهرستان پردیس به خصوص انتخابات و زمینه‏سازی برای خلق حماسه‏ای که مدّنظر مقام معظم رهبری است، تا روز انتخابات 24 خرداد ماه در این منطقه بیشتر از گذشته برگزار می‏شود.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی تصریح کرد: تا انتخابات، دو تا سه جلسه یا همایش دیگر را نیز در صنوف مختلف در این رابطه برگزار خواهیم کرد.

انتخاب با بهترین محک

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در همان نشست اخیر بار دیگر تأکید کردند: «مردم برای تحقق اهداف خود و ناکام ماندن دشمن، با حضور پرشور و گرم در انتخابات، از میان نامزدهایی که شورای نگهبان بر اساس معیارهای قانون معرفی می‏کند، انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، اهل استقامت و عزم و ایستادگی و برخوردار از همت جهادی را انتخاب کنند که بتواند بهتر از دیگر نامزدها، بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد.»

امیدواریم به واقع «انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، اهل استقامت و عزم و ایستادگی و برخوردار از همت جهادی» در انتخابات آتی ریاست جمهوری در شهرستان پردیس از سوی مردم انتخاب شود و این ملاک‏ها، محوری برای انتخاب در عرصه رقابت‏های محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باشد.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول