اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین:

پیست فندقلو به دستگاه بالابر مجهز می‌شود/ آمادگی برای میزبانی مسابقات اسکی در نمین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: با رایزنی که با رئیس فدراسیون اسکی داشتیم موفق شدیم تا دستگاه بالابر را برای پیست اسکی فندقلو خریداری و نسبت به حمل و راه‌اندازی آن اقدام کنیم.

پیست فندقلو به دستگاه بالابر مجهز می‌شود/ آمادگی برای میزبانی مسابقات اسکی در نمین

حامد موذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی اسکی در سال گذشته در پیست اسکی فندقلوی نمین ما از رئیس فدراسیون اسکی خواستیم تا نسبت به تجهیز این پیست اسکی اقدام لازم را انجام دهد که شمشکی ما را برای مسابقات جهانی به تهران دعوت کرد که با حضور در تهران مطالبات و درخواست‌های خود را در تجهیز پیست اسکی فندقلو ارائه کردیم تا امکان بهره‌برداری بیشتر از این مجموعه فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون قول مساعد داد تا پیست فندقلو را که امکان برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و روی برف در آن وجود دارد به بخشی از تجهیزات و امکانات آراسته کند تا امکان بهره‌برداری از این مجموعه بهتر فراهم آید.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین یادآور شد: البته ما دستگاه بالابر را برای این پیست با منابع داخلی خریداری کردیم که امیدواریم با تامین منابع اعتباری از سوی فدراسیون قادر باشیم بخش دیگری از تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای این پیست را خریداری کنیم.

موذن از آمادگی میزبانی برای مسابقات بین‌المللی جهانی و آسیایی در پیست فندقلو خبر داد و گفت: با توجه به اقلیم منطقه می‌توان از پیست دو منظوره استفاده کرد که هم مسابقات اسکی روی چمن و هم برف و یخ در آن انجام شود.

این مسئول به واقع شدن این پیست در محدوده منطقه گردشگری فندقلو و همجواری با مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: البته در این مجموعه نیاز به راه‌اندازی تاسیسات رفاهی و خدماتی و تفریحی - توریستی بیشتری هستیم که در این رابطه سال گذشته تله‌کابین حیران راه‌اندازی شد که این خود گویای توجه بیشتر مسئولان و عنایت همه‌جانبه فدراسیون اسکی است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین در پایان به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انتظار داریم در یک فرصت مناسب و استثنایی بتوانیم بخش عظیمی از ظرفیت‌های ورزشی منطقه را به شایستگی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/62001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول