اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت و استقامت در خراسان‌رضوی

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: رقابت‌های اسکیت سرعت و استقامت ویژه گرامیداشت هفته معلم 20 اردیبهشت ماه در پیست طرقبه برگزار شد.

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت و استقامت در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد عجم اظهار داشت: این مسابقات با هدف شناسایی بازیکنان مورد نظر و بررسی میزان آمادگی اسکیت‌بازان خراسان‌رضوی به منظور حضور قدرتمندتر تیم منتخب استان در مسابقات لیگ برتر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها که در هر پنج رده سنی با شرکت حدود 60 اسکیت‌باز برنامه‌ریزی شده بود، مازیار مومنی از نیشابور در هر دو ماده 200 و 300 متر مقام نخست گروه سنی 80-81، را از آن خود کرد.

وی افزود: محمد نعمتی از طرقبه و شاندیز به رتبه نخست مواد 200 و 500 متر گروه سنی 78- 79، دست یافت. مهدی ثمره از مشهد در ماده‌های 500 و هزار متر و بهزاد فضلی از نیشابور در ماده‌های 300 و 500 متر رده سنی 76- 77 رتبه‌های نخست را کسب کردند.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی اذعان داشت: آرمین کاتبی در رده سنی 74-75 مقام نخست ماده‌های 500 و هزار متر را به دست آورد و در نهایت هومن ابراهیم‌زاده از مشهد به عنوان قهرمان دو ماده 300 و 500 متر رده سنی بزرگسالان شناخته شد.

عجم سطح نخستین دوره مسابقات لیگ استان را با توجه به مدت زمان موجود برای آمادگی تیم‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام امتحانات دانش‌آموزان قرار داریم، تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته کمتر بود اما مسابقات از لحاظ کیفی سطح قابل قبولی داشت.

وی از آغاز مسابقات لیگ برتر اسکیت کشور در تیرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: به منظور کسب آمادگی بیشتر اسکیت‌بازان استان، 31 خرداد ماه جاری مسابقات ویژه‌ای در دو بخش بانوان و آقایان در مشهد و طرقبه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت اسکیت استان همچنین از برگزاری نخستین دوره جشنواره اسکیت زیر 10 سال با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در مرداد ماه جاری خبر داد و افزود: این مسابقات با هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون و با توجه به ظرفیت بالای استان در این زمینه، در مشهد برگزار می‌شود.

عجم در ارتباط با زمان و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر اسکیت کشور بیان کرد: لیگ برتر کشور در سه مرحله و به میزبانی شهرهای زنجان، ارومیه و مشهد در تیر، مرداد و شهریور ماه امسال برگزار می‌شود و مجموع امتیازات بازیکنان در هر سه دوره، قهرمان و نایب قهرمان کشور را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول