اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از شرکت در مسابقات سرعت

دختران اسکیت‌باز قشم دست پر از کره جنوبی بازگشتند

تیم اسکیت دختران سهیلی جوان قشم که به عنوان نماینده ایران در کاپ سرعت کره‌جنوبی شرکت کرده بود، موفق به کسب مقام چهارمی این تورنمنت شد.

دختران اسکیت‌باز قشم دست پر از کره جنوبی بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم اسکیت دختران سهیلی جوان قشم که با کسب 15 نشان رنگارنگ در رقابت‌های کاپ آزاد کره جنوبی به کار خود پایان داده بود به بندرعباس بازگشت و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولان مربوطه و علاقه‌مندان به این ورزش قرار گرفت.

تیم اسکیت دختران سهیلی جوان قشم که به نمایندگی و با نام ایران در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب سه نشان طلا، هفت نشان نقره و پنج نشان برنز موفق شد مقام چهارم این رقابت‌ها را در میان 43 تیم که از 18 کشور جهان در این تورنمنت شرکت کرده بودند را به دست بیاورد.

محمد مهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان قشم نیز در این راستا ضمن عرض تبریک فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس گفت: من از کادر مربیگری و تمام بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که با این حرکت باعث خوشحالی مردم استان و جامعه ورزش شدند و از اینکه توانستیم در آستانه روز ملی خلیج فارس، یکبار دیگر نام کشور سرافرازمان ایران و استان عزیزمان هرمزگان را در عرصه ورزش بانوان به گوش جهانیان برسانیم بسیار خرسندم و امیدوارم این حرکت‌ها و حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و مدیر باشگاه سهیلی جوان و حامی مالی تیم در این مسابقات اظهار امیدواری کرد این حرکت زمینه ساز حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در ورزش استان مخصوصا ورزش بانوان شود.

جهانبخش افزود: هرمزگان در زمینه ورزش بانوان دارای پتانسیل بسیار قوی و استعدادهای درخشانی است.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول