اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی خبر داد

خراسان‎رضوی میزبان مرحله پایانی رقابت‎های لیگ اسکیت

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ اسکیت آقایان و بانوان کشور شهریور‌ماه به میزبانی استان برگزار می‌شود.

خراسان‎رضوی میزبان مرحله پایانی رقابت‎های لیگ اسکیت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، محمد عجم اظهار کرد: رقابت‌های لیگ اسکیت آقایان کشور از 12 تیر‌ماه در استان زنجان آغاز می‎شود و تیم اسکیت شرکت آدنیس مشهد به عنوان نماینده خراسان‌رضوی در این لیگ حضور دارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون این تیم در حال آمادگی و جذب بازیکن برای حضوری قدرتمندانه در این لیگ، همانند سال گذشته است.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت گاز سرخس برای حضور در لیگ اسکیت بانوان کشور، اضافه کرد: تمرینات و جذب بازیکنان در این تیم نیز در حال انجام است تا با آغاز مرحله نخست این رقابت‌ها، تیم قدرتمندی روانه این مسابقات شود.

عجم با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت در هر دو بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می‌شود، افزود: خراسان‌رضوی میزبان مرحله سوم و پایانی این مسابقات در روزهای 21 تا 28 شهریور‌ماه امسال است.

وی یادآور شد: سال گذشته تیم اسکیت آقایان استان در میان 33 باشگاه حاضر در لیگ به مقام دوم دست یافت، اما در بخش بانوان تیم کاملی روانه مسابقات نشد و نتیجه شایسته‌ای میان 26 تیم شرکت کننده به دست نیامد.

انتهای پیام/70005/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول