اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

پیست سوارکاری با اسب در اراک راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از راه‌اندازی پیست سوارکاری با اسب در اراک خبر داد.

پیست سوارکاری با اسب در اراک راه‌اندازی می‌شود

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پیست در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در کمربندی شمالی اراک به همت هیئت سوارکاری راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: در این پیست 10 راس اسب به منظور حرفه‌آموزی علاقمندان به این رشته ورزشی که مورد تاکید دین مبین اسلام است، نگهداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سوارکاری، پرورش و نگهداری اسب و آموزش مربیان از برنامه‌های مهم این پیست است که امید می‌رود با فعالیت آن شاهد رشد و توسعه ورزش سوارکاری در استان باشیم.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود از موفقیت هیئت‌های ورزشی استان در سطح کشور خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون‌ ژیمناستیک این هیئت در استان مرکزی به عنوان یکی از هیئت‌های برتر کشور شناخته شد.

وی افزود: همچنین هیئت اسکواش مقام دوم، هیئت کاراته مقام اول، هیئت هاکی مقام دوم و تیراندازی مقام سوم را در بین 31 استان کشور از آن خود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه از دعوت سه نفر از ورزشکاران جانباز و معلول استان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد و بیان کرد: سه بسکتبالیست بزرگسال اراکی با حضور در تیم ملی بسکتبال معلولین راهی مسابقات آسیایی مالزی می‌شوند.

ملکی با اشاره به آماده‌سازی پنج پروژه عمرانی نیز گفت: این پروژه‌ها شامل سکوی تماشاچی شهر شازند، سالن رزمی روستای هزاوه اراک، سالن ورزشی روستای ضامنجان اراک و سالن ورزشی آقداش و استوه شهرستان خنداب است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/87011/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول