اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته جت‌اسکی مازندران:

لیگ «جت‌‌اسکی» مازندران راه‌اندازی می‌شود

سرپرست کمیته جت‌اسکی و جت‌بت مازندران گفت: فصل گرما را پیش رو داریم و به ‌زودی مسابقات لیگ جت‌اسکی قهرمانی مازندران را برگزار می‌کنیم.

لیگ «جت‌‌اسکی» مازندران راه‌اندازی می‌شود

حجت الله قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: دو هفته گذشته فدراسیون و دستگاه ورزش استان مسئولیت این کمیته را به من تقبل کردند و این کمیته برنامه‌های خوبی در قبال پیشرفت این ورزش در استان دارد.

وی با خوب ارزیابی کردن این جلسه با حضور مسئولان فدراسیون و کمیته‌ها افزود: بزرگ‌پور دبیر انجمن جت‌اسکی و محمودیان مشاور عالی انجمن جت‌اسکی کشور حضور داشتند.

قدمی از برگزاری جلسات متعدد با حضور نماینده انجمن و کمیته شهرستان‌ها خبر داد و ابراز داشت: فصل گرما را پیش رو داریم و به‌ زودی مسابقات لیگ جت‌اسکی قهرمانی استان را برگزار خواهیم کرد.

سرپرست کمیته جت‌اسکی مازندران در هدف‌گذاری این جلسه تصریح کرد: برای شناسایی و استعداد این ورزش به دنبال جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی در رشته جت‌اسکی هستیم.

وی در پایان افزود: کمیته جت‌اسکی و جت‌بت مازندران با توجه به فعالیت و تعامل خوبی که با انجمن کشور دارد از بهترین‌های انجمن کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول