اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه‌ صنعت و معدن کرمان:

اجرای طرح‌های فولاد، کرمان را متحول می‌کند

رئیس خانه‌ صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: کرمان طرح‌های فولادی بسیار خوبی در حال اجرا دارد که می‌تواند استان را متحول کند.

اجرای طرح‌های فولاد، کرمان را متحول می‌کند

علی‌اکبر مشرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره محوریت نامگذاری چند سال اخیر کشور را در راستای مسائل اقتصادی تبیین کرده‌اند، اظهار داشت: نامگذاری چند سال اخیر از سوی ایشان محوریت اقتصادی داشته است.

وی افزود: امسال هم با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در کشور شعار حماسه سیاسی هم مطرح شد که با حضور پرشور مردم در کنار صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گوییم.

مشرفی موضوع حماسه اقتصادی را در راستای اهداف سال قبل مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: این امر نشان‌دهنده‌ محوریت مسائل اقتصادی در جامعه است و امروز جنگ با دشمنان جنگ نظامی نیست، بلکه به یک جنگ اقتصادی و حصر اقتصادی تبدیل شده است.

رئیس خانه‌ صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: تحریم‌هایی که امروز علیه کشور ما اعمال شده در تاریخ و در دنیا بی‌سابقه است و حتی آلمان در جنگ جهانی دوم به این شدت تحریم نشده بود، بنابراین امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفتیم که باید خود را برای این جنگ تجهیز و آماده کنیم.

این مسئول موضوع اشتغال را یکی از بزرگترین اولویت‌های کشور برشمرد و گفت: اگر مسائل اقتصاد در کشور حل شود، بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف می‌شود، زیرا با افزایش تولید، ایجاد کار و اشتغال و افزایش سطح درآمد و توان خرید مردم تورم مهار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اینکه بگوییم در زمینه‌ مسائل اقتصادی در کشور هیچ کاری انجام نشده است، سخن درستی نیست به طور مثال در استان کرمان در همین راستا طرح‌های فولادی بسیار خوبی در حال اجرا است که می‌تواند استان را متحول کند.

رئیس خانه‌ صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان اذعان داشت: استان کرمان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد خیلی بیشتر از این می‌تواند، رشد داشته باشد.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول