اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد صورت می‌گیرد

فروش 2 هزار میلیارد تومان سهام و اموال صندوق فولاد

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان گفت: دو هزار میلیارد از اموال و دارایی‌های صندوق فولاد باید هر چه سریع‌تر به فروش برسد تا حقوق و مطالبات بازنشستگان این صندوق در موعد مقرر پرداخت شود.

فروش 2 هزار میلیارد تومان سهام و اموال صندوق فولاد

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت صندوق فولاد از مدت‌ها پیش در دستور کار مدیران کانون‌های معدنی و فولادی سراسر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: بازنشستگان از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که از ماه‌های گذشته تاکنون وضعیت معیشتی این افراد به دلیل بی‌توجهی‌های مسئولان با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه 10 اردیبهشت ماه امسال جلسه‌ای با امینی، معاون مالی و برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی برای مشخص شدن وضعیت مدیریت صندوق فولاد کشور برگزار شده است، ادامه داد: طی این جلسه معاون سازمان تأمین اجتماعی به دلیل اینکه سهام و املاک برخی از شرکت‌ها و کارخانجات به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده، وعده قبول خواسته‌ها و مدیریت صندوق فولاد کشور را داده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان با تاکید بر این‌که با توجه به این موضوع نظارت بر نحوه مدیریت صندوق فولاد و پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان این صندوق به عهده سازمان تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به این موضوع مقرر شده است که با واگذاری مدیریت صندوق فولاد به سازمان تأمین اجتماعی مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه همچنین 10 اردیبهشت ماه امسال جلسه‌ای با حضور مدیران و هیئت عامل کانون‌های معدنی و فولادی سراسر کشور در صندوق فولاد برگزار شده است، ادامه داد: این جلسه با حضور الستی به عنوان رئیس هیئت مدیره صندوق فولاد، احمدیه به عنوان مدیرعامل این صندوق، ضرغام‌پور به عنوان معاون مالی و پشتیبانی صندوق فولاد و مدیران و هیئت عامل کانون‌های معدنی و فولادی برگزار شده است.

دستمزد با بیان این‌که مدیران کانون‌های معدنی و فولادی سراسر کشور در این جلسه پیشنهاد داده‌اند که دو هزار میلیارد از اموال و دارایی‌های صندوق را هر چه سریع‌تر به فروش برسانند، تاکید کرد: این دو هزار میلیارد تومان به دلیل این‌که سهام است، سریع به فروش می‌رسد.

وی با تاکید بر این‌که براساس پیشنهاد مدیران کانون‌های معدنی و فولادی این دو هزار میلیارد تومان باید در بانک‌های معتبر سپرده‌گذاری شود و از سود ناشی از این سپرده‌گذاری حقوق و مستمری بازنشستگان صندوق فولاد کشور در موعد مقرر پرداخت شود، افزود: سهام موجود در اختیار سازمان تأمین اجتماعی باید ارزیابی شود و پس از ارائه در بورس در صورت وجود خریدار به فروش برسد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب آهن استان اصفهان با اشاره به این‌که همچنین در صورت نبود خریدار نیز این سهام‌ها به صندوق فولاد منتقل می‌شود، گفت: همچنین 25 درصد افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه این افراد اجرا شده است.

وی با بیان این‌که همچنین حق مدیریت‌ها و سرپرستی‌ها نیز اجرا شده است، اظهار کرد: در حال حاضر حقوق تمام بازنشستگان صندوق فولاد کشور تا اسفند ماه سال گذشته پرداخت شده است و امیدواریم که با اجرای موارد پیشنهاد شده نیز از این پس حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در موعد مقرر پرداخت شود.

انتهای پیام/63004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول