اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رشد تولید فولاد هرمزگان تبلور کار و حماسه‌ آفرینی است

نماینده ولی فقیه در بندرعباس گفت: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به کار و الگو نیاز دارد که رشد تولید فولاد هرمزگان تبلور کار و حماسه آفرینی است.

رشد تولید فولاد هرمزگان تبلور کار و حماسه‌ آفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز کار و کارگر با حضور در پیشرفته ترین کارخانه فولاد کشور ضمن آشنایی با خط تولید در جمع کارکنان شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: امروز جامعه ما بیش از هرچیز به کار و الگو نیاز دارد که رشد تولید فولاد هرمزگان تبلور کار و حماسه آفرینی است.

وی افزود: با مشاهده موفقیت‌های فولاد هرمزگان که با کار و تلاش نیروهای جوان کشور بدست آمده احساس غرور و امیدواری می‌کنیم.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: در چنین صنعتی رشد و بالندگی و حیات شرکت در گرو نهادینه کردن فرهنگ کار در این شرکت است.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه چرخه اقتصاد کشور بر پایه همت کارگران است،‌ افزود: کارگرانی که در گرمای هوا و کنار کوره های ذوب فولاد فعالیت می‌کنند علاوه بر اینکه در راستای پیشرفت و آبادانی مملکت اسلامی تلاش میکنند فعالیتشان در فرهنگ اسلامی به منزله جهاد در راه خدا است و در نزد خداوند متعال نیز جایگاه و اجر عظیمی دارد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: علم یکی از مکمل‌های مهم کار است به گونه‌ای که هر کسی که در هر کاری مشغول به فعالیت است باید به فراخور کار و فعالیتی که انجام می دهد علم آن را داشته باشد.

وی اضافه کرد: جامعه ما در شرایط کنونی نیاز به کار و تلاش دارد، که کار فکری، کار تولیدی و کار فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد.

نعیم آبادی در بخش پایانی سخنان خود به نیازمندی جامعه به الگوی مناسب اشاره و از حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی مناسب جامعه یاد کرد.

انتهای پیام/88007/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول